رز سانگ

طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 9 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 28 دسامبر 2015

از خواص تخم کتان برای لاغری چه می دانید؟

طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم

برای استفاده از تخم کتان ابتدا از مقدار کم آن شروع به مصرف کنید و بعد به تدریج مقدار آن را در برنامه غذایی خود افزایش دهید. گفته شده است که تاثیر تخم کتان برای لاغری فقط بر روی چربی های شکم است، در صورتی که اینطور نیست و چون حجم بیشتری از چربی در شکم قرار دارد تاثیرات آن بر روی این ناحیه بیشتر به چشم می خورد. در ضمن ذکر این نکته حائز اهمیت است که خواص بذر کتان قهوه ای و تخم کتان طلایی شبیه به هم بوده و تفاوت آن چنانی ندارند. در ضمن برای استفاده از تخم کتان، آن را آسیاب کنید و یا بکوبید سپس مورد استفاده قرار دهید، زیرا ممکن است که قبل از اینکه تخم کتان خواصش را در بدن به جای بگذارد به راحتی از طریق مدفوع به همان شکل درسته دفع شود. و لازم به ذکر است که تخم کتان به علت داشتن چربی های مفید غیر اشباع باعث سوخت و ساز بیشتر چربی ها در بدن و آب شدن آنها در کمک به کاهش وزن می شود.
نحوه استفاده از تخم کتان در رژیم لاغری:
اگر نیم ساعت قبل از اینکه غذای خود را میل کنید از پودر تخم کتان بخورید، موقع صرف غذا احساس گرسنگی کمتری دارید و یا اگر در هنگام صرف غذا از پودر و یا کوبیده تخم کتان به صورت محلول در آب و یا در ماست، دوغ بریزید و بخورید زودتر از خوردن دست می کشید و همین امر باعث کم اشتهایی و کاهش چربی های اضافی بدن می شود و در رژیم لاغری شما بسیار تاثیر گذار است.

از تخم کتان برای لاغری می توانید به شکل دم کرده آن نیز استفاده کنید و در روز دو استکان از این دم کرده بنوشید تا در روند سریع لاغری شما مثمر ثمر واقع شود. قبل از شروع به استفاده از این بذر پر خاصیت بدانید که مصرف مجاز این تخم در بزرگسالان دو قاشق سوپ خوری در روز و در نوجوانان یک قاشق سوپ خوری در طول روز می باشد.

دیگر فواید تخم کتان در سلامت بدن:

علاوه بر مواردی که گفته شده خوب است بدانید که علاوه بر استفاده از فواید و خواص تخم کتان برای لاغری از این دانه در پیشگیری از ابتلا به سرطان، بیماری های قلبی، پوکی استخوان، پایین آوردن کلسترول خون، پایین آوردن علائم گر گرفتگی زنان به ویژه در دوران یائسگی، پایین آوردن قند خون، حفظ سلامت روان و بدن از اشعه های مضر و مخرب هم بهره می برند. علاوه بر اینکه این دانه به سلامت و پاکسازی دستگاه گوارش و رفع نفخ و کنترل هضم شدن غذا هم کمک شایانی می کند. از تخم کتان برای کاهش تورم سلولی هم استفاده می کنند.
ممنوعیات مصرف دانه های کتان:
خانم های باردار و شیرده و اشخاصی که بیماری های اندومتریوز ، تخمدان پلی‌کیستیک و فیبرویید نیز مبتلا هستند باید از مصرف این دانه جدا خودداری کنند. مصرف تخم کتان در افرادی که انسداد روده، روده التهابی و روده تحریک پذیر دارند نیز ممنوع می باشد.

علائم تخم کتان در شروع مصرف بر روی بدن:

در شروع مصرف تخم کتان برای لاغری و یا دیگر موارد باید به یاد داشته باشید که ممکن است با علائم اولیه مصرف آن مانند نفخ، درد معده، یبوست، اسهال و حالت تهوع رو به رو شوید که به مرور زمان از بین می رود و نیازی به قطع مصرف تخم کتان نمی باشد.

حتی اگر نیازی به کاهش وزن ندارید، برای حفظ سلامت بدن خود این دانه های مقوی و پر فایده را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید و از آن ها مصرف کنید.

منبع:طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم

طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
803 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3987
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.