رز سانگ

چند توصیه ی مهم که باید بعد از سفر انجام دهید تا راحت تر بتوانید به دنیای کار بازگردید | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

 

چند توصیه ی مهم که باید بعد از سفر انجام دهید تا راحت تر بتوانید به دنیای کار بازگردید

آیا بعد از تعطیلات ذهن شما آمادگی کار را ندارد؟ خب این اصلا چیز عجیبی نیست – تعطیلات همیشه شما را از دنیای کاری و چهارچوب هایش دور می کند و هنگامی که می خواهید بعد از تعطیلات وارد چهارچوب های کاری خود شوید ممکن است کمی برای شما دشوار باشد. بعد از مدتی استراحت تمرکز کردن روی کار کمی دشوار است اما با پیشنهاداتی که امروز در این مقاله مطالعه می کنید بسیار آسان خواهد شد. با ما همراه باشید.

مراحل :

نظافت

  1. میزکار و محیط اطراف خود را تمیز کنید. امیدوارم قبل از سفر میز کار خود را تمیز کرده باشید تا بعد از سفر با حجم عظیمی از کاغذ های روی میز مواجه نشوید، اما اگر این اتفاق افتاد، ساعت اول کار را صرف تمیز کردن دور و اطراف خود کنید و محیط مناسبی برای کار خود فراهم کنید. با استفاده از اسپری خوب، گرد و غبار را بروبید و میز کار خود را تمیز کنید اکنون از لحاظ ذهنی و فیزیکی آماده هستید و می توانید به کار خود بپردازید. با این کار انرژی بیشتری برای انجام کارهای خود به دست خواهید آورد.
بررسی لیست

بررسی لیست

  1. لیستی که قبل از ترک کار تهیه کردید را بررسی کنید. با این کار می توانید خود را برای یک کار مستمر و هدفمند آماده کنید. همچنین، ایده خوبی است که یک لیست اولویت بندی جدید ایجاد کنید تا کار ها را به ترتیب اولویت بندی انجام دهید. از طریق این لیست می توانید بفهمید که چه چیز هایی بیشتر به توجه شما احتیاج دارند. لیست خود را با دقت مرور کنید و آنها را به ستون های فوری، نه چندان ضروری و ضروری دسته بندی کنید. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که ضروری است، سریعا مورد توجه قرار می گیرد و انجام می شود. این فهرست شما را مرحله به مرحله تا پایان کار همراهی خواهد کرد.
جلسات

جلسات

  1. برای رفتن به جلسات پیش از برنامه ریزی شده با مدیر خود عجله داشته باشید. اگر فراموش کرده اید که این جلسه را با مدیر خود تنظیم کنید می توانید به سرعت با مدیر خود تماس بگیرید و این کار را انجام دهید. هر چه زودتر این کار را انجام دهید بهتر است.

از همکاران، مشتریان و غیره بپرسید که چه چیز هایی در غیاب شما اتفاق افتاده است. اگر خوش شانس باشید، همکارانتان در غیاب شما در حل مشکلات احتمالی به شما کمک کرده اند.

جلسات

جلسات

  1. کار های ساده را کنار بگذارید و در آخر زمان کاری آنها را انجام دهید. اگر بعد از بازگشت ابتدا چند پیروزی کوچک داشته باشید انجام دادن کار های ساده برای شما راحت تر خواهد شد. این کارها ممکن است مثل چک کردن ایمیل، حرف زدن با همکاران در مورد اتفاقات زیبایی که در سفر شما رخ داده است, زیاد در اولویت نباشد. با این پیروزی های کوچک می توانید به راحتی روحیه کار خود را دوباره باز یابید.

منبع : چند توصیه ی مهم که باید بعد از سفر انجام دهید تا راحت تر بتوانید به دنیای کار بازگردید

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
804 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4094
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.