رز سانگ

چگونه بین ارتباط با دوستان و عشق زندگی خود تعادل ایجاد کنیم؟ ( اقدام کنید ) | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 31 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

چگونه بین ارتباط با دوستان و عشق زندگی خود تعادل ایجاد کنیم؟ ( اقدام کنید )

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 28 دسامبر 2015

 

چگونه بین ارتباط با دوستان و عشق زندگی خود تعادل ایجاد کنیم؟ ( اقدام کنید )

داشتن رابطه با شریک زندگی بسیار عالی و مفید است، اما در کنار آن، حفظ رابطه و دوستی به همان اندازه اهمیت دارد! اگر از دوستانتان دور شوید و همه ی توجه خود را صرف عشق زندگی خود بکنید ممکن است بعد از مدتی احساس دوری آنها شما را اذیت کند، در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه تعادل سالم بین زندگی عاشقانه و ارتباطات دوستانه ایجاد کنید.

بخش دوم : ( اقدام کنید )

اولویت بندی

  1. اولویت های خود را در نظر بگیرید. آیا اولویت زندگی شما، دوستان، کار و … است ؟ حتی اگر به ارتباط و دوستی خود تمایل بیشتری داشته باشید، باید روی اولویت هایتان تمرکز کنید، اما دقت کنید که خیلی نباید به یک طرف (همسر یا دوستان خود ) بی توجهی کنید. وقت خود را طوری تقسیم بندی کنید که بتوانید شخصا با هر فردی وقت بگذرانید. به یاد داشته باشید که در یک لحظه نمی توانید چند جا باشید. تنها یک گزینه را باید انتخاب کنید، بنابراین زمان مهم ترین بخش در این مرحله است!

مدیریت زمان در حفظ روابط و دوستی ها بسیار مهم است. مهم است که بدانید چقدر از وقت خود را می خواهید برای شریک زندگی ، دوستان و – از همه مهمتر – خودتان صرف کنید!

دقت کنید که شریک زندگی شما همانقدر مهم است که دوستانتان مهم هستند. هیچ کس شایسته تر از دیگری نیست.

در تماس بودن

  1. همیشه در تماس باشید. فقط به این دلیل که شما در رابطه با فردی هستید، به این معنا نیست که شما نمی توانید با دوستانتان بیرون بروید. حداقل یک بار در هفته با آنها بیرون بروید. اگر شما نمی توانید در قرار های دوستانه حضور داشته باشید، برای آنها پیام ارسال کنید و به آنها بگویید که دوستشان دارید و خیلی علاقه داشتید به این قرار برسید.

با دوستان خود بیرون بروید. می توانید با دوستان خود به سفر, باشگاه, کافه یا رستوران بروید و از هر ثانیه ای که با آنها هستید لذت ببرید ! هرگز یکی از دوستانتان را ترک نکنید!

از آنچه که در زندگی دوستانتان می گذرد آگاهی داشته باشید. اگر هر چند وقت یک بار از دوستانتان خبر نگیرید آنها فکر می کنند که به آنها اهمیتی نمی دهید و دوستی های شما از بین می رود!

به وب سایت های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، مای اسپیس، و غیره سر بزنید. این کار می تواند به ارتباط شما  با دوستانتان کمک کند. به علاوه، شما به راحتی می توانید با این کار می توانید از احوال هم با خبر شوید و قرار ملاقات بگذارید !

برنامه ریزی

  1. اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما از زمان هایی که قصد دارید با دوستان خود بیرون بروید، آگاه است. به این ترتیب، شریک زندگی شما از برنامه ای که چیده اید ناراحت نخواهد شد. اگر شریک زندگی شما هیچ ایده ای در مورد این که شما قرار است به کجا بروید و چه کار هایی می خواهید انجام دهید نداشته باشد و بعدا در جریان مسئله ای که برای او نا خوش آیند بوده است قرار بگیرد قطعا دلخوری ایجاد می شود! شریک زندگی خود در مورد برنامه ای که چیده اید آگاه کنید و با این کار او را از احساس سردرگمی دور نگه دارید.

اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما دوستان شما را به خوبی می شناسد. بهتر است نسبت به دوستانتان آشنایی داشته باشد تا زمانی که شما با دوستانتان هستید نگران حال شما نباشد. با این کار به راحتی می توانید احساس نگرانی را از او دور کنید.

رابطه

  1. به یاد داشته باشید که شما اسیر یک رابطه نیستید. اطمینان حاصل کنید که دوستان شما نیز از این موضوع آگاه هستند. آنها باید بدانند که شما دوست دارید هم با شریک زندگی خود وقت بگذرانید و هم با آنها. شما هنوز می توانید زندگی خود را با اینکه ازدواج کرده اید, کنترل کنید ؛ شریک شما نمی تواند در این زمینه برای شما تصمیم بگیرد.

بحث نکردن

  1. اجازه دهید شریک زندگی شما هر طور که دوست دارد برای زندگی اش تصمیم بگیرد. سعی کنید خیلی برای شریک زندگی خود تعیین تکلیف نکنید و این قضیه را به خاطر داشته باشید که او علاوه بر شما خانواده و دوستان دختر و پسر زیادی نیز می تواند داشته باشد. اگر شریک زندگی شما واقعا برای شما مهم باشد، هیچ زمان به او خیانت نخواهید کرد. با این وجود، سعی کنید زمان نسبتا زیادی را صرف شریک زندگی خود کنید و او را از چنین افکاری دور کنید.

اگر شریک زندگی شما به شما خیانت می کند، بدانید که این موضوع تقصیر شما نیست. شریک زندگی شما احتمالا چیزی در فرد دیگری دیده است که آن را در شما هیچ وقت ندیده است.

 

  1. اطمینان حاصل کنید زمانی که بهترین دوست شما نیاز به یک شانه برای گریه کردن دارد, شما حتما در آنجا خواهید بود. به این ترتیب، می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها در آینده نیز همین کار را برای شما انجام خواهند داد ! با این حال، اگر شما نتوانستید در این لحظه حضور داشته باشید، کارت دوست داشتنی برای او ارسال کنید و به او بگویید که چقدر برای شما مهم است.

هرگز در ارسال چنین کارت ها یا پیام ها به دوست خود تاخیر نداشته باشید. اگر در این کار تاخیر داشته باشید ممکن است دوست شما فکر کند که شاید شما واقعا بهترین دوست او نیستید.

ابراز احساسات

  1. در مورد ابراز احساسات خود نگران نباشید و به احساسات دیگران نیز احترام بگذارید. اجازه ندهید کسی شما را کنترل کند – این زندگی شماست، و تصمیمات باید از طرف شما گرفته شود !

اجازه دهید مردم با حرف هایشان تصمیمات شما را تحت تاثیر قرار دهند، هم چنین شما نباید با حرف هایتان تصمیم دوست خود را تحت تاثیر قرار دهید، مگر اینکه حرف شما تنها در حد مشاوره باشد و از آنها بیشتر در مورد یک مسئله آگاهی داشته باشید.

 

  1. اگر به همه ی قسمت های باغ زندگی خود توجه کنید می توانید از زیبایی و طراوت آن لذت ببرید! خیلی دقت کنید که هیچ بخشی از زندگی خود را نادیده نگیرید. همیشه نگاه کلی به زندگی خود بیاندازید و هر آنچه را که علف هرز به شمار می آید از باغ زندگی خود خارج کنید.سعی کنید همیشه طراوت گل های خود را حفظ کنید.

منبع : چگونه بین ارتباط با دوستان و عشق زندگی خود تعادل ایجاد کنیم؟ ( اقدام کنید )

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
770 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4077
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.