رز سانگ

افزایش وزن دریک ماه | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 9 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

افزایش وزن دریک ماه

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 28 دسامبر 2015

چگونه وزن خود را در یک ماه افزایش دهم؟

اگر از برخی از تکنیک‌های ساده پیروی کنید، می‌توانید به هدف افزایش وزن سریع در یک ماه دست یابید. بسیار خب، لازم است مصرف کالری را افزایش دهید، اما این نکته لزوماً به معنی مصرف هرگونه گزینه غذایی غیر صحیح نیست. شما باید بر مصرف مواد غذایی درست در یک دوره زمانی صحیح تمرکز کنید. رژیم غذایی مناسب و چند تمرین خاص در افزایش وزن شما بسیار مفید خواهند بود. ارتباط میان مصرف غذای فراوان و خوشمزه و افزایش وزن یک روش بسیار قدیمی است.

برنامه غذایی افزایش وزن سریع در یک ماه

وعده غذایی غذایی که باید مصرف شود
صبحانه ۲-۳ عدد تخم مرغ + یک کاسه شیر همراه با حبوبات + ۲ عدد توست
میان وعده آب میوه یا ماست می‌توانند گرانولا را اضافه کنند + میوه + آجیل
نهار یک کاسه عدس + ۲-۳ روتیس (نوعی نان) + یک ظرف ماهی، مرغ یا تخم مرغ + سبزیجات یا پاستای پاستای سبزی با روغن زیتون / سس سفید یا قرمز / چاشنی یا ساندویچ پنیر یا مرغ + سالاد همراه با سیب زمینی
میان وعده مخلوط شیر، شربت و بستنی یا ساندویچ سبزی با پنیر یا مایو
شام ماهی پخته با سیب زمینی یا ساندویچ سبزی / مرغ تندوری
بعد شام یک لیوان شیر قبل از خواب

بهترین روش افزایش وزن در یک ماه
در ادامه فهرستی از ۱۰ روش‌ مهمی را که باید برای افزایش وزن سریع در یک ماه انجام دهید، ارائه می‌دهیم.
۱. مصرف رژیم غذایی سالم
اگر می‌خواهید وزن خود را در عرض یک ماه افزایش دهید، باید مقدار صحیح پروتئین، چربی و کربوهیدرات را مصرف کنید. می‌توانید با مصرف آجیل همراه با محصولات لبنی به خود کمک کنید. پروتئین برای ساخت ماهیچه ضروری است – به این ترتیب در افزایش وزن خود موفق خواهید بود. مقدار فراوانی چربی مقوی میل کنید. مصرف زرده تخم مرغ، روغن نارگیل، گوشت با چربی حیوانی و چربی‌های مقوی اضافی را فراموش نکنید. همچنین، مصرف انواع خوراکی‌های کالری دار سالم را افزایش دهید. کربوهیدرات انرژی لازم بدن را برای عملکرد صحیح تأمین می‌کند. باید در تمام وعده‌های غذایی روزانه پروتئین، چربی و کربوهیدارت را مصرف کنید.
۲. وزن خود را اندازه گیری کنید
اگر قصد افزایش وزن سریع در یک ماه را دارید، پیشرفت خود را با اندازه گیری هفتگی وزن خود مشاهده کنید. حتماً قبل از شروع و بعد از پایان یک ماه به پزشک مراجعه کنید تا سطح کلسترول و فشار خون تان را اندازه گیری کند. اطمینان حاصل کنید که افزایش وزن را بدون صدمه به سلامت شخصی خود انجام داده اید.
۳. افزایش وزن سالم
افزایش وزن تدریجی برای همیشه مقبول است. هدف اضافه وزن سریع در یک ماه باید بازسازی وزن یا بدن دلخواه مطابق با جنسیت، سن و قد شخص باشد. از لحاظ بازسازی بافت‌های بدن باید بگوییم که حفظ وضعیت غذایی مطلوب و حفظ وزن مناسب بدن دلایل اندکی برای اثبات اهمیت افزایش وزن سالم هستند.
۴. تعداد کالری‌ها را بشمارید
عادات غذایی کنونی خود را تحت نظر داشته باشید. همچنین، با کمک شمارشگر کالری مقدار کالری مصرفی روزانه خود را حساب کنید.

۵. تمرین با وزنه
آیا می‌دانید که چگونه از طریق تمرین با وزنه به افزایش وزن سریع در یک ماه دست یابید؟ تمرین با وزنه نقش مهمی در افزایش وزن شما در عرض یک ماه به عهده دارد. اساس برنامه شما باید شامل لیفت‌های متعددی از قبیل راست برداری (دد لیفت)، اسکات، پرس روی نیمکت، برداشتن وزنه یک ضرب و برداشتن دو ضرب وزنه شود. خود را در ترکیب مناسبی از تمرینات هوازی، انعطاف پذیری و افزایش وزن درگیر سازید.
۶. زمینه را برای خود مهیا سازید
ایجاد تغییر بزرگ کاملاً به بهبود‌های افزایشی کوچک وابسته است. پس برای افزایش وزن سریع در یک ماه باید تلاش کنید، نظارت کافی را بر فعالیت‌های خود داشته باشید و در صورت لزوم اصلاحاتی انجام دهید. به دنبال آن می‌توانید مصرف کالری را برای دستیابی به هدف خود افزایش دهید.
۷. عادات غذایی برای افزایش وزن

 

 

افزایش وزن دریک ماه

افزایش وزن دریک ماه

عادات غذایی سالم و ناسالم نیز برای افزایش وزن مسئول هستند.
غذا را به درستی بجوید. از مصرف نوشیدنی، برای مثال چای و قهوه، بعد از غذا پرهیز کنید.
روش افزایش وزن خود را تا زمان لازم ادامه دهید؛ این برنامه برای افزایش ۵ تا ۶ کیلوگرم در ماه تعیین شده است.
صرف غذا در ماشین و در هنگام تماشای تلویزیون را فراموش نکنید
از حذف صبحانه یا سایر وعده‌های غذایی خودداری کنید.
هر آنچه را که در بشقاب تان وجود دارد، تمام کنید.
یگانه پیشنهاد غذایی حیاتی برای افزایش وزن سریع در یک ماه عبارت است مصرف وعده‌های غذایی کوچک‌تر و غیر متعارف در روز.
۷. عادات غذایی برای افزایش وزن
عادات غذایی سالم و ناسالم نیز برای افزایش وزن مسئول هستند.
غذا را به درستی بجوید. از مصرف نوشیدنی، برای مثال چای و قهوه، بعد از غذا پرهیز کنید.
روش افزایش وزن خود را تا زمان لازم ادامه دهید؛ این برنامه برای افزایش ۵ تا ۶ کیلوگرم در ماه تعیین شده است.
صرف غذا در ماشین و در هنگام تماشای تلویزیون را فراموش نکنید
از حذف صبحانه یا سایر وعده‌های غذایی خودداری کنید.
هر آنچه را که در بشقاب تان وجود دارد، تمام کنید.
یگانه پیشنهاد غذایی حیاتی برای افزایش وزن سریع در یک ماه عبارت است مصرف وعده‌های غذایی کوچک‌تر و غیر متعارف در روز.
۸. خوراکی‌های سرپایی دارای پروتئین بالا را مصرف کنید
مصرف پروتئین فراوان در وعده‌های غذایی در افزایش وزن سریع در یک ماه به شما کمک خواهد کرد. اگر قبلاً مصرف گوشت و ماهی سالمون و سایر مواد غذایی مشابه را امتحان کرده اید ولی به نتیجه مطلوب خود دست نیافته اید، پس زمان آن است که غذا‌های سرپایی سرشار از پروتئین را نیز مصرف کنید.

تقریباً هر کسی اسموتی را دوست دارد. اگر اسموتی سرشار از پودر پروتئین یا عناصر پروتئین ساز مشابه باشد، باید بگوییم که در تأمین مقدار پروتئین لازم برای بدن شما نیز بسیار مؤثر خواهد بود. این وعده‌های غذایی شامل چیپس‌های پروتئین دار هم می‌شوند. لازم است اشاره شود که پروتئین یکی از بهترین روش‌های افزایش وزن سریع در یک ماه به شمار می‌آید.
یکی از دیگر روش‌های افزایش وزن سریع می‌تواند افزودن مقداری شیر اضافی به اسموتی باشد. به این ترتیب هم طعم آن را دلپذیرتر می‌کنید و هم به سلامت آن نیز افزوده اید.

۹. هله هوله برای افزایش وزن
شاید عجیب به نظر برسد، اما گاهی اوقات هله هوله مفید واقع می‌شود. هله هوله حاوی مقدار زیادی روغن است، که طبیعتاً باید مصرف کنید، و برخی از آن‌ها نیز حاوی کره و پنیر هستند پس منبع خوبی برای افزایش وزن به شمار می‌آیند. اگر می‌خواهید به هدف افزایش وزن سریع در یک ماه برسید، هله هوله می‌تواند برای شما مفید باشد.

رژیم غذایی متعارف شما باید شامل غذا‌های سالمی مانند نان، تخم مرغ، ماهی سالمون، گوشت و … شود. هله هلو هم با مقداری چربی اضافی می‌تواند تکمیل کننده رژیم غذایی شما باشد. می‌توانیم بگوییم که این یکی از بهترین روش‌های افزایش وزن بدن است.

می‌توانید مقداری خوراکی سالم نیز به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این خوراکی‌ها را می‌توانید پس از وعده‌های غذایی حاوی هله هلو مصرف کنید. شاید بد نباشد که پس از صرف هله هلو‌هایی مانند همبرگر مقدار مناسبی پروتئین هم مصرف کنید. به این ترتیب دلپذیرترین خوراکی‌ها را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کرده اید.

۱۰. شبانه خوب بخوابید
با تفریحات شبانه خداحافظی کنید و پس از صرف یک وعده غذایی کامل، خوب بخوابید. هندی‌ها تکنیک فوق العاده‌ای برای افزایش وزن دارند. البته می‌تواند آن را به عنوان تکنیک تنبلی شناخت، اما روش بسیار مؤثری است. هندی‌ها معمولاً برای شام مقدار فراوانی برنج مصرف می‌کنند و سپس می‌خوابند. به این ترتیب کالری بسیار اندکی را می‌سوزانند و وزنشان به سرعت افزایش می‌یابد. شما نیز این روش را امتحان کنید. به این ترتیب می‌توانید افزایش وزن سریع در یک ماه را عملی سازید. اما یک نکته را به یاد داشته باشید، خوابیدن بهترین روش افزایش وزن است.
افزایش وزن می‌تواند همزمان هم سخت و هم آسان باشد. فرآیند افزایش وزن از یک شخص به شخص دیگر متفاوت است. اما در کل وزن افراد پرخور به سرعت افزایش می‌یابد. پس تمام وعده‌های غذایی خود را با مقدار مناسبی کربوهیدرات پر کنید و تعداد کالری‌های دریافتی بدن را محاسبه نمایید. این روش در افزایش وزن طبیعی به شما کمک می‌کند.
یکی از بهترین روش‌های افزایش وزن سریع در یک ماه عبارت است از صرف وعده‌های غذایی سنگین و سرشار از پروتئین و دیگر عناصر ضروری. به این ترتیب می‌توانید وزن خود را در مدت اندکی افزایش دهید.

منبع:افزایش وزن دریک ماه

افزایش وزن دریک ماه

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
683 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3987
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.