رز سانگ

چگونه با استفاده از Libertrip سفر فوق العاده ای را برنامه ریزی کنیم؟ | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 10 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

چگونه با استفاده از Libertrip سفر فوق العاده ای را برنامه ریزی کنیم؟

 

آیا از برنامه ریزی سفر خود دچار سر درد شده اید؟ در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه برای سفر خود برنامه ریزی کنید, مسیر یابی سفرتان را انجام دهید و سفر فوق العاده خود را با استفاده از Libertrip به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

 

مراحل

برنامه Libertrip

  1. برای استفاده از این برنامه وارد آن شوید. با وارد شدن در این برنامه می توانید به صورت رایگان دسترسی نامحدود به برنامه داشته باشید و به راحتی از برنامه استفاده کنید و برنامه ریزی سفر شخصی خود را داشته باشید.

مشخص کردن مبدا و مقصد

  1. مبدا خود و مقصد سفرتان را مشخص کنید. از میان هزاران مقصد مختلف, مقصد خود را انتخاب کنید یا از برنامه ی جذاب دیگران الهام بگیرید. به محض اینکه تصمیم گرفتید که می خواهید کجا بروید, در Libertrip روی ‘START NEW TRIP’ کلیک کنید. سپس Libertrip در پنج مرحله ی آسان به شما در ایجاد یک جدول زمان بندی کمک خواهد کرد.

 

  1. اطلاعات اصلی سفر خود را وارد کنید. محل عزیمت, مدتی که می خواهید در آنجا بمانید را مشخص کنید و برای سفر خود نام بگذارید.

انتخاب شهرها

  1. شهر ها را انتخاب کنید. اگر می خواهید به چندین شهر بروید, شهر ها را با جستجوی ‘WHERE ARE YOU GOING?’ به برنامه ی خود اضافه کنید.در این بخش می توانید 26 شهر/ گام را به برنامه اضافه کنید. شما می توانید نوع وسیله ی نقلیه خود را بین شهر های مختلف انتخاب کنید ( اتوبوس, هواپیما, ماشین و …). برای این کار روی آجر های بین شهر ها کلیک کنید.
  2. فعالیت های مورد نظر خود را انتخاب کنید. از میان هزاران فعالیت پیشنهادی, فعالیت های مورد نظر خود را انتخاب کنید. روی جدول زمانی و شهر خود کلیک کنید و از میان فعالیت های مختلف شامل سایت های محبوب, کارهایی که می توانید انجام دهید, رستوران های پیشنهادی و … فعالیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. هم چنین می توانید فعالیت منحصر به فرد خود را با کلیک روی ‘ADD MISSING ACTIVITY’ به جدول اضافه کنید.
  3. یادداشت های شخصی خود را اضافه کنید. جزئیات سفر, اطلاعات مربوط به هتل و پرواز, لینک ها و … را با کلیک روی جدول زمان بندی شهر و نوشتن آنها زیر ‘NOTES’, به برنامه ی سفر خود اضافه کنید.
  4. خاطرات سفر خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اجازه دهید دیگر از تجربیات خوب سفر شما استفاده کنند و با گذاشتن آدرس ایمیل یا فیس بوک خود, از نظرات آنها مطلع شوید.
  5. در هرجای دنیا که هستید با این برنامه سفر خود را برنامه ریزی کنید و لذت ببرید.

 

 

مترجم : آرزو بذرگر

 

منبع : چگونه با استفاده از Libertrip سفر فوق العاده ای را برنامه ریزی کنیم؟

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
677 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3988
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.