رز سانگ

برای اینکه فردی احساس بهتری داشته باشد چه کار می توانیم انجام دهیم ؟ ( سرگرم شدن به کار) | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

 

برای اینکه فردی احساس بهتری داشته باشد چه کار می توانیم انجام دهیم ؟ ( سرگرم شدن به کار)

 

اگر دوست شما روز های سختی را پشت سر گذاشته است, این مهم است که شما به عنوان یک دوست بتوانید این فرد را آرام کنید و کاری انجام دهید تا از با شما بودن لذت ببرد و ناراحتی اش را فراموش کند. باید یاد بگیرید که چگونه از دلیل ناراحتی او با خبر شوید و یک شنونده ی خوب باشید و چگونه دوستان خود را به کار های دیگر مشغول کنید تا از موضوعی که آزرده خاطر هستند دور شوند و برای ساعاتی به آن فکر نکنند. در این مقاله ترفندها تصمیم دارد به شما آموزش دهد که چگونه این مهارت مهم را کسب کنید و همواره هم نشین و هم صحبت خوبی برای دوست خود باشید. برای دنبال کردن نکات مهم با ما همراه باشید.

مراحل :

خرید کردن

  1. شخص را با فعالیت های مختلف سرگرم کنید. کارهایی انجام دهید که دوست شما را از مسائل ناراحت کننده دور کند. این واقعا مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، فقط زمانی که دوست شما می تواند مشغول به فعالیت باشد و ناراحتی خود را فراموش کند حائز اهمیت است.

اگر جایی نشسته اید، بلند شوید و با دوستتان پیاده روی کنید. به مرکز خرید و فروشگاه های دور و اطراف بروید، یا برای دیدن مناظر زیبا به پیاده روی بروید.

ورزش کردن

  1. یک کار فیزیکی انجام دهید. ورزش کمک می کند تا آندورفین در مغز آزاد کنید که باعث آرامش و آزاد شدن افکار شما می شود. اگر شما می توانید دوست خود را به انجام یک کار فیزیکی تشویق کنید، این می تواند راهی عالی برای به دست آوردن احساسات خوب در دوست شما باشد.

سعی کنید بعضی از تمرینات ذهنی مانند یوگا انجام دهید.

برخی از تفریحات سرگرم کننده مانند ورزش در حیاط ، دوچرخه سواری، یا پیاده روی می باشند که بدون صرف هزینه ای می توانید انجام دهید.

اگر دوست شما احساس خشم و ناراحتی می کند، کاری انجام دهید که بسیار تاثیر گذار و فیزیکی باشد. می توانید با او به باشگاه بروید و حرکات سنگین انجام دهید.

تماشای فیلم

تماشای فیلم

  1. یک ورزش سبک و سرگرم کننده انجام دهید. اگر دوست شما احساس نا امیدی می کند و می خواهد در خلوت خود بنشیند، در جهت مخالف آن اقدام کنید. تصمیم بگیرید که به پیاده روی, خرید, شنا و یا به خوردن صبحانه بروید. تمام فیلم های دیزنی مورد علاقه خود را بیرون بیاورید و پاپ کورن آماده کنید, به تماشای فیلم بپردازید و در مورد مسائل ساده صحبت کنید. کارهای سبک و سرگرم کننده انجام دهید تا در مورد مسائل غم انگیز زمان فکر کردن نداشته باشید.

یک فیلم خنده دار یا کمدی ببینید و خود را از افکار منفی دور کنید.

بستنی خوردن

بستنی خوردن

  1. وقتی احساس خستگی می کنید چیزی بخورید. دوست خود را به خوردن خوراکی خاصی دعوت کنید. برای خوردن بستنی و یا نوشیدنی به کافی شاپ مورد علاقه خود بروید. گاهی اوقات غم و اندوه می تواند علاقه ی مردم به خوردن غذا را از بین ببرد و حس اشتها آنها را کم کند، این مسئله قند خون را کاهش می دهد و همه چیز را بدتر می کند. یک میان وعده کم بیاورید و با دوست خود صرف کنید با این کار ممکن است دوست شما احساس بهتری پیدا کند.

گاهی اوقات، خوب است که یک وعده غذایی را با دوست خود صرف کنید.

استراحت کردن

استراحت کردن

  1. آنها را تشویق کنید برنامه های غیر ضروری خود را لغو کنند. اگر دوستتان واقعا تجربه ی دردناکی داشته اند ممکن است ایده ی بدی نباشد که یک روز به محل کار خود یا کلاس طولانی و سخت خود نروند. بهتر است دوست شما در این حالت یک روز استراحت کند و بعد از اینکه حالش خوب شد کار های روتین را انجام دهد.

در بعضی موارد ممکن است بهتر باشد که دوست شما سر خود را پایین بیاندازد و به کار خود برسد. این کار می تواند حواس او را از موضوعات ناراحت کننده پرت کند. اجازه دهید آنها تصمیم نهایی را بگیرند، اما سعی کنید به آنها بفهمانید که برای شما مهم هستند.

منبع : برای اینکه فردی احساس بهتری داشته باشد چه کار می توانیم انجام دهیم ؟ ( سرگرم شدن به کار)

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
707 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4097
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.