رز سانگ

بیوگرافی بوکاری درامه | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 9 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

بیوگرافی بوکاری درامه

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 28 دسامبر 2015

بیوگرافی بوکاری درامه مدافع چپ سنگالی استقلال

بیوگرافی باکاری درامه

بیوگرافی باکاری درامه

پس از کش و قوس های فراوان سرانجام تکلیف مدافع چپ خارجی استقلال مشخص شد و بوکاری درامه مدافع چپ سنگالی با استقلال تهران به توافق رسید
پس از کش و قوس های فراوان سرانجام تکلیف مدافع چپ خارجی استقلال مشخص شد و بوکاری درامه مدافع چپ سنگالی با استقلال تهران به توافق رسید. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی بوکاری درامه مدافع چپ سنگالی استقلال و کارنامه سوابق و رزمه این بازیکن در تیم های سابقش به همراه فیلم بازیهای او جلب می نماییم.

بیوگرافی بوکاری درامه مدافع چپ سنگالی استقلالبوکاری درامه مدافع چپ سنگالی ۳۴ ساله با قامت ۱۸۱ سانتی متری خود در تیررس استقلالی ها قرار گرفته و گفته می شود توافق نهایی با وی انجام شده است. او که در تیمهای مطرحی همچون پاری سن ژرمن، آتالانتا، کیه وو، اسپال، رئال سوسیداد بازی کرده از جولای ۲۰۱۸ بدون تیم است و حدود یک سالی هست که از دنیای فوتبال به دور است.

با توجه به اینکه استقلال در فصل جاری ۳ بازیکن خود در پست مدافع چپ را از دست داد و تنها میلاد ذکی پور در این پست حضور داشت، مسئولین این تیم به دنبال پیدا کردن مدافع چپی قدرتمند برای تقویت نقطه ضعف همیشگی خود در سالهای اخیر بودند که ابتدا نام گابریل سومی مدافع چپ سوئدی – سوریه ای به میان آمد اما توافق نهایی با وی شکل نگرفت و حالا از ورود قریب الوقوع بوکاری درامه به ایران برای انجام تست های پزشکی استقلال است.

قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت ۴۵۰ هزار دلار درج شده که البته با توجه به اینکه او اکنون بدون تیم است، بدون شک می توان با قیمت پایینتر از ۳۰۰ هزار دلار وی را به بازی در ایران متقاعد کرد چرا که سن و سال او نیز بسیار بالاست که همین عامل نیز بر کاهش قیمت او اثرگذار خواهد بود.

البته اگر این انتقال نهایی شوئد و بوکاری درامه به استقلال بپیوندد، به نوعی سیاست اولیه استراماچونی مبنی بر کنار گذاشتن بازیکنان مسن زیر سوال خواهد رفت و باید دید آیا او مسئولیت خرید بازیکنان بالای ۳۰ سال خارجی را می پذیرد یا خیر؟

منبع:بیوگرافی بوکاری درامه

بیوگرافی بوکاری درامه

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
636 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3987
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.