رز سانگ

بیوگرافی تینا آخوند تبار | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 9 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

بیوگرافی تینا آخوند تبار

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 28 دسامبر 2015

بیوگرافی و زندگینامه تینا آخوندتبار

بیوگرافی تینا آخوند تبار

بیوگرافی تینا آخوند تبار

نام اصلی :پونه
نام :تینا
نام خانوادگی :آخوند تبار
متولد :5 خرداد ماه 1366
مدرک تحصیلی :لیسانس حسابداری
دانشگاه :آزاد واحد تهران جنوب
اسم شناسنامه ای و اسمی که خانواده من را صدا می زنند، پونه است و خودم به دلیل علاقه زیادی که به اسم تینا داشتم، از زمان مدرسه این اسم را برای خودم جا انداختم.تینا آخوند تبار در خانواده ثروتمند که اصالتا به روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور استان مازندران برمیگردد متولد شد او علاقه زیادی به بازیگری دارد و پس از گذراندن دوره 6 ماهه آموزش بازیگری استاد سمندریان برای ایفا نقش در فیلم طلاق به سبک ایرونی انتخاب شد. او دوره آموزش گریم هم دیده است و در نقاشی هم حرفی برای گفتن دارد. بازیگر جوان کشورمان یک پرسپولیسی دو آتیشه هست به حدی که در نوجوانی با لباس پسرانه به همراه پدرش به تماشای دربی در استادیوم آزادی می رود.
ورود به بازیگری به خاطر چهره اش
تینا آخوندتبار معادلات را در مورد زن های شناخته شده در ایران با حرف هایش تغییر داده است چرا که او اعتقاد دارد هنرمند نباید زندگی شخصی اش را از هوادارانش پنهان کند و باید با آنها صادق باشد، بر کسی پوشیده نیست که در جامعه ما، اکثر افراد به ویژه هنرمندان، زندگی دوگانه ای دارند؛ در ظاهر، حرف هایی می زنند و از بعضی مسائل دفاع می کنند اما در بوقتی در مصاحبه ای گفتم به خاطر چهره ام وارد عرصه بازیگری شدم، خیلی ها از جسارت و صراحت من تعجب کردند اما من از این موضوع تعجب نمی کنم چون واقعیت را گفتم و هیچ ابایی ندارم مکه بگویم چهره ام باعث ورودم به عرصه بازیگری شده!! با اینحال، این روزها دوست دارم از زیر سایه ظاهرم خارج شوم و براساس توانایی هایم شناخته شوم.

صحبت های تیناآخوند تبار درمور عمل بینی اش
وقتی در برنامه «کافه سوال» با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند… عده ای هم استقبال کردند، این موضوع باعث شد عوامل آن برنامه با من تماس بگیرند و مجددا از من دعوت کنند. راستش را بخواهید مردم حوصله شنیدن حرف های شعاری را ندارند. آنها نمی توانند باور کنند فردی که خودش عمل جراحی کرده آنجا بنشیند و بگوید من هیچ عملی نکرده ام و این کار بدی است. آنها دوست دارند مهمان برنامه با صداقت حرف بزند و اگر کاری را انجام داده، بگوید این کار را من کرده ام. با وجود اینکه من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیندپیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند. در مورد عمل جراحی برای زیباتر شدن هم باید بگویم بعضی ها برای پیدا کردن اعتماد به نفس بیشتر، واقعا احتیاج دارند که از این نوع حراجی ها استفاده کنند. در مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم. ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم؛ چون در آن مقطع فکر می کردم در زیبایی من تاثیر دارد. اتفاقا من در برنامه «کافه سوال» هم به این موضوع اشاره کردم و مثل بعضی از بازیگرها، جراحی زیبایی را به باد انتقاد نگرفتم.
شایعه ازدواج تینا آخوند تبار
یکی از مواردی که مدت ها تینا آخوند تبار را سوژه رسانه ها کرده بود عکس لو رفته ی او با حامد کمیلی بود که حتی منجر به شایعه ازدواج این دو نیز شد!
سقوط او از اسب در فیلم بی خوابی اسب ها
بعد از این ماجرا نیز سقوط وی از اسب در هنگام تصویربرداری فیلم بی خوابی اسب ها مدتی او را در کانون توجه رسانه ها قرار داد.
حضور بدون تقلید
فیلم زیاد می بینم اما دیدن فیلم های خودم بیشتر مرا برای ادامه این راه ترغیب می کند. وقتی فیلم هایم را می بینم اصلا آن چیزی نیست که خودم دوست داشته باشم و دلم بخواهد و هرچه بیشتر نگاه می کنم می گویم من مطمئن هستم که پتانسیل من بیشتر از اینهاست و باید خودم را بهتر نشان دهم. من از کسی تقلید نمی کنم که بگویم با دیدن فلان بازیگر ایرانی یا خارجی به این کار علاقه بیشتری پیدا کرده ام، در واقع این حس و توانایی را در خودم می بینم که می توانم این کار را انجام دهم.
حس خوب با تصمیم جدید
حدود 7/6 ماه است که تصمیم گرفته ام هر پیشنهادی را قبول نکنم. شاید باورتان نشود ولی من همین الان فیلمنامه های زیادی در خانه دارم؛ چه سینمایی و تلویزیونی و چه شبکه خانگی ولی واقعا تصمیم گرفته ام که روند کاری ام را عوض کنم و دیگر در هر فیلمی بازی نکنم! به همین دلیل از حضور در کارهای جدید راضی هستم و حس خوبی دارم. ولی وقتی بعضی از کارهای قدیمی ام را می بینم، افسوس می خورم چون بازی خوبی در آن کارها نداشته ام!

بیوگرافی تینا آخوند تبار

بیوگرافی تینا آخوند تبار

فیلم شناسی تینا آخوند تبار
هر چه خدا بخواهد(نوید میهن دوست)
طلاق به سبک ایرونی(فرید کلهر)
فیلم رسوایی(مسعود ده نمکی)
خودزنی(احمد کاوری)
فیلم متل قو(مسعود نوابی)
آزاد راه(عباس رافعی)
فیلم باج(بهمن گودرزی)
یارستان
فیلم سینمایی بی خوابی اسب ها
سریال شناسی
سریال دختران حوا(حسین سهیلی زاده)
سریال گیوتین
سریال دیوار(سیروس مقدم)
مسافر ونیزی (در حال تولید)

منبع:بیوگرافی تینا آخوند تبار

بیوگرافی تینا آخوند تبار

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
785 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3987
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.