رز سانگ

بیوگرافی سامان قدوس | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 30 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

بیوگرافی سامان قدوس

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : چهارشنبه 19 دسامبر 2018

متن پست به صورت h

بیوگرافی سامان قدوس، بازیکن دو رگه فوتبال (+تصاویر)

 

سامان قدوس گفت نمی‌دانم استقلالی یا پرسپولیسی هستم اما از دوران بچگی علی دایی و علی کریمی را در بین بازیکنان ایرانی می‌شناختم و پدرم می‌گفت ویدئوهای علی کریمی را نگاه کنم.

 بیوگرافی سامان قدوس

بیوگرافی سامان قدوس

چکیده ای از بیوگرافی سامان قدوس:

نام اصلی: سامان قدوس

زمینه فعالیت: فوتبالیست

تولد: ۱۵ شهریور ماه ۱۳۷۲

زادگاه: مالمو، سوئد

قد: ۱٫۷۶ متر 

پست: هافبک، مهاجم

 

سامان قدوس (۱۵ شهریور ماه ۱۳۷۲ در مالمو، سوئد) بازیکن فوتبال ایرانی-سوئدی است. سامان قدّوس در پست هافبک هجومی برای اوسترشوندس در لیگ برتر فوتبال سوئد بازی می‌کند البته او توانایی بازی در پُست مهاجم و وینگر را هم دارد.

 

پدر و مادر سامان قدوس اصالتاً اهوازی هستند ولی در دزفول زندگی می‌کردند. در دهه ۶۰ و پس از آغاز دفاع مقدس به سوئد مهاجرت کردند و البته هنوز منزل والدین آنها و سایر اقوام در شهرستان دزفول است. سامان قدوس در مالمو ، یکی از شهرهای بزرگ سوئد متولد شد ولی همواره اصالت ایرانی و زبان فارسی خود را حفظ کرد.

 

حضور سامان قدوس در تیم ملی

سامان قدوس در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او همچنین از سوی تیم ملی فوتبال سوئد نیز دعوت شد اما این دعوت را نپذیرفت. او پس از چند روز دعوت کارلوس کی‌روش را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و اولین بازی خود را در این تیم انجام داد.

 

سامان قدوس درباره انتخاب ایران و نرفتن به تیم ملی سوئد گفت: از انتخابم قطعا رضایت دارم ولی ناراحت هستم چرا زودتر به تیم ملی ایران نیامدم؛ اشکان خیلی به فکر من بود و علیرضا جهانبخش، گوچی و … دوستانم هستند؛ به علیرضا حقیقی گفتم در بازی پیش رو در لیگ سوئد به او گل می‌زنم؛ تیم آنها خوب است ولی الان آخر جدول هستند که بخاطر مربی قبلی است.

 بیوگرافی سامان قدوس

بیوگرافی سامان قدوس

این ملی‌پوش ایرانی تصریح کرد: خوشحال هستم به تیم ملی سوئد هم دعوت شدم ولی حس خوبی به آن نداشتم چون ایرانی بودم؛ پدر و مادرم اهوازی هستند و می‌دانم این شهر فوتبال برزیلی  و هوای گرمی دارد.

 

سامان قدوس گفت: نمی‌دانم استقلالی یا پرسپولیسی هستم اما از دوران بچگی علی دایی و علی کریمی را در بین بازیکنان ایرانی می‌شناختم و پدرم می‌گفت ویدئوهای علی کریمی را نگاه کنم؛ در بین بازیکنان خارجی هم کریستیانو رونالدو را دوست داشتم و تیم مورد علاقه‌ام رئال مادرید است.

دوران حرفه‌ای سامان قدوس 

سامان قدوس در تیم اوسترشوندس

فصل ۲۰۱۶

سامان قدوس ۱۰ گل در لیگ برتر سوئد برای اوسترشوندس در اولین فصل حضورش در این تیم به ثمر رساند که شامل گل‌های زیبایی نظیر اولین گل اوسترشوندس در بازی مقابل هامارابی در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۶ و دو گل برابر باشگاه شهر تولدش؛ مالمو در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۱۶ می‌شد. بعد از این عملکرد مثبت او مورد توجه باشگاه‌های نظیر هرتابرلین و آژاکس قرار گرفت.

 

فصل ۲۰۱۷

سامان قدوس فصل ۲۰۱۷ را در فرم خوبی آغاز کرد و با تیمش به فینال جام حذفی سوئد رسید. او در این مسابقات تا بازی فینال ۶ گل به ثمر رساند که شامل گل‌هایی نظیر گل آکروباتیک مقابل باشگاه ترله بورگز و دو گل مقابل باشگاه هکن می‌شد. او هفتمین گلش را نیز در فینال به ثمر رساند. سامان قدوس با اوسترشوندس تا دومین مرحله پلی آف لیگ اروپا ۱۸–۲۰۱۷ پیش رفت.

 

فصل ۲۰۱۸

«سامان قدوس» ملی‌پوش ایرانی باشگاه اوسترشوندس سوئد با عقد قراردادی پنج ساله به تیم آمیان فرانسه پیوست.

افتخارات ورزشی سامان قدوس

سامان قدوس با اوسترسوندس در یورولیگ (۲۰۱۷-۲۰۱۸) به مرحله حذفی رسید. او به تیم ملی بزرگسالان سوئد در سال ۲۰۱۷ دعوت شد و در ۲ بازی دوستانه یک گل زد که پس از دعوت کی‌روش ایران را ترجیح داد و در مسیر آمادگی برای جام جهانی ۲۰۱۸ مهره ثابت ایران شد. او تاکنون در ۴ بازی رسمی ملی یک گل زده است.

 tml در این قسمت کوپی شود

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
728 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4076
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.