رز سانگ

بیوگرافی لیلا فروهر | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

بیوگرافی لیلا فروهر

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 28 دسامبر 2015

بیوگرافی لیلا فروهرو همسرش 

بیوگرافی لیلا فروهر

بیوگرافی لیلا فروهر

خانم لیلا فروهر، کسیکه تمام نسل ها وی را می شناسند از دهه 50 تا دهه 80، همه ی آهنگ های وی را گوش داده اند و عده زیادی هم با ترانه های این خواننده محبوب خاطره دارند، در ادامه بیشتر با او و زندگی شخصی او آشنا می‌شویم.

لیلا فروهر متولد 4 اسفند 1337 در اصفهان، خواننده است. دریک خانواده هنرمند بزرگ شد، ابتدا بازیگر بودو نزدیک 50 فیلم و سریال بازی کرد، اما رفته رفته به سمت خوانندگی کشیده شد و حالا یک هنرمند نام آشنا میباشد.
خانواده لیلا فروهر
لیلا فروهر دختر جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی «فروهر» است که هردو از بازیگران شناخته شده قبل از انقلاب میباشد، لیلا تنها یک خواهر بنام فریبا دارد.

شروع فعالیت لیلا فروهر
بعلت حضور پدر و مادر در عرصه بازیگری از سه سالگی وارد صحنه بازی در تئاتر سپاهان اصفهان شد و نخستین بار در 6 سالگی با فیلم مراد و لاله وارد سینما شد. او همچنین در نوجوانی در فیلم‌های زیادی به بازی پرداخت.

که می توان به فیلم‌هایی چون «رابطه? جوانی، همکلاسی، میهمان، شب آفتابی و..» اشاره کرد به گزارش پارس ناز لیلا از ?? سالگی خوانندگی رابه طور حرفه‌ای آموخت و خواند. و آفریننده آثاری شد از جمله: شمیم، دو پرنده، کلاغ‌های خبر چین، قصه? عشق و…

لیلا فروهر و همبازی با بزرگان

درسال 1347 وقتی 10 ساله بود در فیلم پادشاه قلب ها درکنار محمد علی فردین بازی کرد و سابقه بازی با بهروز وثوقی را نیز در فیلم من هم گریه کردم را دارد. بانو فروهر در طول عمر بازیگری خود در بیش از 47 اثر حضور داشت.

لیلا فروهر و ورود به موسیقی
از 14 سالگی با حمایت پدرش به آموختن موسیقی و نوازندگی سه تار پرداخت او در مدت کوتاهی شروع به برگزاری کنسرت در ایران و بیرون از کشور کرد. خوانندگی درکنار بازیگری لقب کودک خردسال سینمای کشور ایران را از مردم گرفت

مهاجرت لیلا فروهر

با پیروز انقلاب اسلامی درسال 57 به دادگاه احضار و از بازیگری و خوانندگی محروم شد بعد از 8 سال زندگی در ایران درسال 1365 از طریق خاک ترکیه به کشور آلمان رفت و سپس مدتی در فرانسه ساکن شد. او درسال 1366 برای همیشه به کشور آمریکا رفت
لیلا فروهر و ازدواج اول و دوم
اوایل ورود به خاک ایالات امریکا وقتی 30 ساله بود ازدواج کرد اما بعد از دو سال این رابطه به جدایی ختم شد، به گزارش پارس ناز فروهر برای دومین بار در 29 مرداد 1383 با فردی به نام اسماعیل نبی معروف به اسی ازدواج کرد. لیلا فروهر هیچ فرزندی ندارد ودر کالیفرنیا ساکن میباشد.

اولین آلبوم لیلا فروهر
در نخستین سال حضور در ایالات امریکا درسال 1366 آلبوم مخمل ناز را منتشر کرد، او نخستین هنرمندی بود که در شهر دبی برنامه اجرا کرد سپس به دعوت کشور تاجیکستان کنسرت های متعددی در شهر های آن کشور روی صحنه برد.
بیوگرافی لیلا فروهر

از خواهر تا اجرای خاص

فریبا خواهرش به عنوان مدیر برنامه او فعالیت دارد، درسال 1389 لیلا فروهر در جشن نوروزی کتابخانه توماس جفرسون کنگره ایالات امریکا به اجرای برنامه پرداخت.
کنسرت کداک تئاتریکی دیگر از کارهای لیلا فروهر اجرای دو برنامه در سالن مراسم اسکار تئاتر کداک میباشد. لیلا فروهر درسال‌های 2003 و 2008 دراین سالن برنامه اجرا کرد. آلبوم از قلب منچند روز قبل از نوروز 1391 لیلا فروهر با تحولی عظیم در سبک هنری خود آلبوم از قلب من را منتشر کرد.

بیوگرافی لیلا فروهر

دراین آلبوم لیلا شعرهایی از شاعران بزرگ ایران هم چون مولانا، عراقی، فریدون مشیری و… رابا آهنگسازی و تنظیم گروه رومی اجرا کرد.
دراین آلبوم چهره ی سرشناس سینمای کشور ایران شهره آغداشلو نیز همکاری کرد و دکلمه‌های ترانه‌ ها رابه انگلیسی بر عهده گرفت که سبب هرچه متفاوت‌تر شدن این آلبوم گردید. کنسرت رویس حالبرای نخستین بار لیلا فروهر آلبوم از قلب من به صورت زنده بر روی صحنه برد. لیلا فروهر به همراه گروه رومی و شهره آغداشلو با ارکستر 26 نفری به رهبری امیر بدخش کنسرت زنده ی آلبوم را در سالن مجلل رویس حال بر پا کرد.
ودر آخر هم

پست های اینستاگرامی وی را می‌بینیم، او نزدیک به یک میلیون فالوور دارد. آدرس اینستاگرام لیلا فروهر leilaforouhar@

منبع:بیوگرافی لیلا فروهر

بیوگرافی لیلا فروهر

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
1,165 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4093
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.