رز سانگ

تماشای ویدیوی زنده در Periscope    | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 10 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

تماشای ویدیوی زنده در Periscope   

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : یکشنبه 2 سپتامبر 2018

 

تماشای ویدیوی زنده در Periscope

 

Periscope  یک برنامه ی ساده برای آیفون است که متعلق به Twitter می باشد و به شما امکان مشاهده ی ویدئو های زنده را می دهد. هم مردم می توانند ویدئو های شما را به صورت زنده مشاهده کنند, نظر بدهند و برای شما قلب بفرستند. این قلب ها شبیه به ‘like’ هستند و به این معناست که مردم از دیدن ویدئوی شما لذت برده اند. با استفاده از این برنامه شما می توانید به نقاط مختلف جهان سفر کنید بدون اینکه از خانه ی خود بیرون بروید! افراد دیگر هم چنین می توانند ویدئو های شما را مشاهده کنند و لذت ببرند.

Periscope

مراحل :

1. فردی را انتخاب کنید که می خواهید ویدئوی آن را مشاهده کنید. از لیست افرادی که ویدئوی زنده پخش می کنند, روی نام فرد مورد نظر ضربه بزنید. پرچم “Live” کنار ویدئویی که در حال پخش است نمایش داده خواهد شد.

لیست  Global List را مشاهده کنید. اگر در حال حاضر کسی ویدئوی زنده پخش نمی کند, می توانید  روی گزینه ی “View Global List” ضربه بزنید. هم چنین می توانید روی آیکون کره ی زمین از پایین صفحه ضربه بزنید. لیستی از همه ی افرادی که در حال پخش ویدئوی زنده هستند را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده ی موارد دلخواه به بالا و پایین لیست بروید. روی ویدئویی که می خواهید مشاهده کنید, ضربه بزنید.

2. پیام ها را بخوانید. همه ی افرادی که ویدئو را تماشا می کنند می توانند نظر بدهند و این پیام ها برای همه قابل مشاهده خواهد بود. این پیام ها در گوشه ی سمت چپ صفحه نمایش داده می شوند و بالا می روند.

یک پیام ارسال کنید. شما می توانید وارد گفت و گو شوید و پیام ارسال کنید. روی فیلد متنی پایین صفحه ضربه بزنید. پیام خود را تایپ کنید, سپس روی دکمه ی Send ضربه بزنید.

پیام شما در قسمت پیام های ویدئو نمایش داده می شود.

3. افرادی که ویدیو را دوست دارند, می توانند با ضربه زدن در هر نقطه از ویدیو علاقه ی خود را نشان دهند. با هر ضربه یک قلب به قلب های سمت راست ویدئو اضافه می شود.

قلب بفرستید. شما می توانید با ضربه زدن در هر نقطه از صفحه، یک قلب ارسال کنید. قلب هایی که شما ارسال می کنید به رنگ سبز هستند، در حالی که قلب های دیگران با رنگ قرمز نمایش داده می شوند.

4. ویدئو ببینید. اگر می خواهید در سکوت فقط ویدئو ببینید, می توانید مرحله ی 2 و 3 را انجام ندهید. ویدئو تا زمانی که ارتباط شما متصل است و فرد به فیلم گرفتن ادامه می دهد, پخش خواهد شد.

5. خارج شوید. از گوشه ی سمت راست صفحه روی دکمه ی “X” ضربه بزنید. به لیست Global List و یا صفحه ی اصلی برنامه منتقل می شوید.

 

منبع : تماشای ویدیوی زنده در Periscope   

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
607 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3988
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.