رز سانگ

حسام محمودی بازیگر نقش هادی سریال لحظه گرگ و میش +عکس | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 30 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

حسام محمودی بازیگر نقش هادی سریال لحظه گرگ و میش +عکس

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 28 دسامبر 2015

عکس های حسام محمودی بازیگر نقش هادی در سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در شبکه سوم سیما

حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۶۵ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار حسام محمودی می‌توان به بازیگری در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، فیلم سد معبر و سریال زعفرانی اشاره کرد.
وی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در ۲۷ سالگی در فیلم امروز به کارگردانی سیدرضا میر کریمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسام محمودی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی و مدیا ذاکری را تجربه کرد.

حسام محمودی

حسام محمودی

حسام محمودی در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم حسام محمودی در این سال، بازیگری در فیلم مرگ ماهی به کارگردانی سید روح‌الله حجازی و سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری محسوب می‌شود.
محمودی علاوه‌بر سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، سال ۱۳۹۵ در ۳۰ سالگی در فیلم سد معبر نیز بازی کرده است. وی این‌بار با محسن قرایی یعنی کارگردان فیلم سد معبر و هنرمندانی چون حامد بهداد، محسن کیایی، باران کوثری و نادر فلاح همکاری داشت.

مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به نویسندگی مونا انوری‌زاده و همایون اسعدیان در ۵۰ قسمت تولید شده و هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. ساعات بازپخش این سریال ۰۰:۳۰ بامداد، ۰۹:۳۰ صبح و ۱۴:۱۵ روز بعد است.

حسام محمودی

حسام محمودی

سریال «لحظه گرگ و میش» روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌ ای اصیل در طول سه دهه و با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است؛ روایتی که از دهه ۶۰ آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد… .
فاطمه گودرزی، شهره سلطانی ، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی ، المیرا دهقانی ، حسام محمودی‌ فرید ، پانیذ برزعلی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی ، رها خدایاری ، وحید آقاپور، احسان امانی، سیامک احصایی، مریم حاجی زاده، آیدا نامجو، مهرنوش مسعودیان ، زهره ساداتی، مهدی ملاک، رضا حجری، مهتاب اکبری، فراز مدیری، شبنم قربانی و اِروین گالستیان با حضور لیلا بلوکات و محمدرضا مالکی ترکیب بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

 

منبع : حسام محمودی بازیگر نقش هادی سریال لحظه گرگ و میش +عکس

منبع : حسام محمودی بازیگر نقش هادی سریال لحظه گرگ و میش +عکس

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
894 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4076
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.