رز سانگ

خاصیت گل محمدی | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 9 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

خاصیت گل محمدی

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : سه‌شنبه 5 دسامبر 2017

معرفی برخی خواص گل محمدی برای پوست و اعصاب

گل محمدی را به دو صورت مصرف میکنند . برخی از ان عرق میگیرند که به ان گلاب میگویند . برخی نیز ان را خشک میکنند و برای مصرف نگهداری میکنند . میتوانید ان را در ماست ریخته و میل کنید .

از خواص گل محمدی این است که گل محمدی یبوست را درمان میکند و مدفوع را نرم و شل میکند . همچنین آرامبخشی و تقویت اعصاب از دیگر خواص گل محمدی و گلاب است . همچنین برای درمان اسهال های مزمن از گل محمدی استفاده میکنند . رفع ترشحات زنانه از وظایف گل محمدی است .

رفع اخلاط خونین و خونریزی های عادی از خواص گل محمدی است . به گزارش آسان طب ،گیاه گل محمدی یا گل سرخ روح را تقویت میکند و نشاط اور است . همچنین برای تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر از ان استفاده میکنند . از خواص گل محمدی ضد افسردگی بودن و آرامبخشی ان است . همچنین گل محمدی ضدعفونی کننده خوبی است .

باز هم یاداوری میکنیم از گل محمدی به عنوان مسهل و درمان یبوست استفاده کنید . برای درمان سردرد عصاره گل محمدی را در بینی بچکانید .التیام زخم و ضدفونی کنندگی از دیگر خواص گل محمدی است . همچنین برای کاهش تب از گل محمدی استفاده کنید . درمان زگیل و لکه ‏های جلدی و روییدن گوشت تازه و تحلیل ورمها از ضماد ان استفاده کنید .

از گل محمدی و گلاب برای تقویت اعتماد به نفس استفاده می شود . از گل محمدی، گلاب تهیه میکنند که خواص زیادی دارد . گلاب گل محمدی برای تقویت پوست بسیار معجزه میکنند . جهت رفع استرس گلاب بخورید یا ان را ببوییید .برای التیام سردردهای ناشی از استنشاق هوای آلوده و رفع گیجی و منگی کمی گلاب مصرف کنید .

گلاب خون را تصفیه میکند و در نتیجه از ناراحتیهای پوستی جلوگیری می کند . از خواص گل محمدی وگلاب درمان بیماریهای گوارشی است . گل محمدی و گلاب معده را تقویت میکند ، به قلب سلامتی میدهد ، دردهای روماتیسمی را کم میکند . همچنین گل محمدی وگلاب ضد تهوع مناسبی است .

خاصیت گل محمدی

منبع: خاصیت گل محمدی

خاصیت گل محمدی

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
481 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3987
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.