رز سانگ

درمان گوش درد با سیر | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 31 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

درمان گوش درد با سیر

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 28 دسامبر 2015

چگونه گوش درد را با سیر درمان کنیم؟

درمان گوش درد با سیر

درمان گوش درد با سیر

گوش درد از آزاردهنده ترین دردها است و دچار کلافگی و ناتوانی فرد می شود. برای گوش درد دلایل متعددی وجود دارد که عفونت سینوس‌ها، جرم گوش و التهاب لوزه از جمله مهمترین عوامل آن به حساب می‌آیند. اگر دچار گوش درد شدید و تا رفتن به مطلب دکتر باید صبر می کردید بهترین روش آرام کردن درد، استفاده از سیر است. در این مطلب روش درمان گوش درد با استفاده از سیر را به شما آموزش می دهیم.

عفونت گوش معمولا به خاطر تجمع باکتری ها یا ویروس ها در گوش میانی اتفاق می افتد و در کودکان بیشتر از افراد بالغ شایع است. برخی فاکتورها که می توانند عفونت گوش را بدتر کنند عبارتند از آلرژی غذایی، کمبود مواد مغذی، عفونت در دستگاه تنفسی و انباشته شدن موم گوش. نشانه های عفونت گوش علاوه بر تجربه درد در گوش ها شامل حالت تهوع، سردرد و درد در بالا تنه به همراه تب است. برخی افراد همچنین با خوابیدن مشکل پیدا می کنند.

درمان گوش درد با استفاده از سیر
بارها از خواص ضد میکروبی و ضد عفونی کننده سیر شنیده ایم اما جالب است بدانید که از سیر می توانید برای درمان خانگی عفونت گوش استفاده کنید. سیر علاوه بر خاصیت ضد التهاب و آنتی اکسیدانی که دارد در رفع عفونت و همچنین درد گوشبسیار موثر است. سیر سرشار است از آسیلین که علیه باکتری ها و ویروس های عامل عفونت کار می کند. همچنین سیر حاوی مقداری ترکیبات معطر است که به صورت طبیعی ضد عفونی کننده هستند. این ترکیبات می توانند به سادگی توسط پوست و بافت اطراف پرده گوش جذب شوند.

روش اول درمان با سیر
یک حبه سیر بردارید و پوستش را بکنید. مطمئن شوید تمیز است. در سوراخ گوشتان قرارش دهید. وقتی یک حبه سیر انتخاب می کنید، ابتدا سایزش را چک کنید تا مطمئن شوید داخل گوشتان جا می شود یا خیر. با اینکه درد و التهاب در عرض چند دقیقه از بین می رود توصیه می کنم بگذارید یک شب داخل گوش بماند. پخش شدن گرما را داخل گوش خود حس می کنید.

روش دوم درمان با سیر

درمان گوش درد با سیر

درمان گوش درد با سیر

برای اینکار ابتدا یک حبه کوچک سیر را کاملا بکوبید سپس آن را با روغنی که از قبل داغ شده است مخلوط کنید, بعد از سرد شدن روغنی که سیر له شده در آن است, می توانید مقداری از آن را در گوشتان بچکانید دقت کنید که چند قطره کافیست و روغن حتما سرد شده باشد. استفاده از روغن داغ عفونت را تشدید کرده و به پرده گوش آسیب جدی می زند.

منبع:درمان گوش درد با سیر

درمان گوش درد با سیر

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
749 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4076
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.