رز سانگ

طرز تهیه ژله خرده شیشه با بستنی | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 10 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

طرز تهیه ژله خرده شیشه با بستنی

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : دوشنبه 19 مارس 2018

ژله خرده شیشه با شیر + طرز تهیه ژله خرده شیشه با بستنی وانیلی

ژله خرده شیشه طرز تهیه ژله خرده شیشه با شیر آموزش ژله خرده شیشه با بستنی وانیلی روش تهیه ژله خرده شیشه خوشمزه طرز تهیه ژله خرده شیشه با پودر ژلاتین در این مطلب طرز تهیه یک ژله خوشمزه و مخصوص را برای شما در نظر گرفته ایم . این ژله خوشمزه به سبک خورده شیشه است و طرز تهیه راحتی دارد به نحوی که با مطالعه آن می توانید این ژله خوشمزه را در منزل تهیه نمایید.

طرز تهیه ژله خرده شیشه با بستنی

مواد لازم برای تهیه ژله خرده شیشه

آب جوش ۳ لیوان
آب سرد ۳ لیوان
ژله آلوورا ۲ بسته
بستنی وانیلی دو لیوان
پودر ژله رنگی به تعداد دلخواه

طرز تهیه ژله خرده شیشه

برای درست کردن این ژله خوشمزه قبل از هرچیز ابتدا باید پودر ژله های تان را یک به یک با یک عدد لیوان آب جوش داخل ظرف شیر جوش بریزید و سپس با حرارت پایین و کم آن را حل کنید .لازم به ذکر است که گرما باعث خواهد شد ذرات پودر به طور کامل در آب حل شوند.بعد از این مرحله باید می بایست آن را در ظرف های جداگانه ریخته و با آب سرد مخلوط کنید و آنها را در یخچال قرار دهید . حالا باید صبر کنید تا ژله تان سفت شود .

بهتر است که به جای یک لیوان آب سرد از حدود ۲/۳ از یک لیوان آب سرد استفاده کنید چون می بنند و باعث می شود سفت تر شود بعد از این مرحله تقریبا ژله های شما آماده است و پس از آماده شدن آنها را از یخچال در آورید و با چاقو ژله های را به صورت شکل های مکعبی و به صورت نامنظم برش دهید و سپس درون ظرف مخصوص ژله که از قبل آماده کرده اید بریزید.بهتر است کمی ظرف را خیس کنید به نحوی که فقط کمی نم داشته باشد و از چند ساعت قبل درون یخچال گذاشته باشید تا وقتی که آنها را در می آورید یخ ها آب شده و مانع چسبیدن ژله به ظرف تان می شود.

حالا باید ژله آلوئورا را درون آب جوش حل کنید و در این مرحله به جای استفاده از آب سرد از دو لیوان بستنی وانیلی استفاده نمایید . لازم است به یاد داشته باشید که بستنی را باید حدود نیم ساعت قبل از اینکه استفاده کنید از فریزر خارک کنید تا به قدر کافی شل شود . نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که بستنی نه باید بیش از اندازه شل باشد و همین مسئله برعکس نیز صدق می کند یعنی بیش از اندازه سفت نباشد.

وقتی که بستنی کمی شل و روان باشد که قادر باشید با چنگال آن را هم بزنید کفایت خواهد کرد و کافی می باشد . این نکته را به یاد داشته باشید که منظور از دو لیوان بستنی در اینجا ، بستنی شل شده می باشد . حالا باید مقداری از ژله بستنی را داخل ظرف بریزید و ظرف ژله تان را داخل یخچال بگذارید تا ژله های کف با یکدیگر فیکس شوند . در مرحله بعد باید ظرف را دوباره از یخچال خارج کنید و مقداری دیگر ژله روی آن بریزید.
بهتر است که انجام دادن این کار را چندین مرجله انجام دهید البته 3 یا 4 مرتبه کفایت می کند.این کار به دلیل این است که ژله ها کاملا با یکدیگر فیکس شوند. بعد از این که ژله به طور کامل بسته شد می توانید آنها را از قالب مخصوص خود خارج کرده و برای سرو کردن آماده نمایید.البته لازم است توجه داشته باشید که می توانید در این روش به جای استفاده از ژله آلوئه ورا و بستنی وانیلی از شیر عسل و پودر ژلاتین استفاده کنید . همچنین اضافه کردن مقداری گلاب به مواد ژله بستنی تان باعث می شود طعم ژله خوشمزه تر شود.

طرز تهیه ژله خرده شیشه با بستی

حتما و حتما قالب را چرب کرده و ۱۵دقیقه در فریزر قرار دهید تا هنگام جدا کردن ژله مشکلی نداشته باشید. در صورت تمایل ژله ها را بعد از بسته شدن قالب بزنید تا ژله خرده شیشه زیباتری داشته باشید.تهیه این ژله با ژله پایه آلوئه ورا بدون شیر و به صورت بی رنگ نیز بسیار شکیل خواهد بود البته در این صورت بهتر است ژله ها حتما قالب زده شوند.برای ژله شیشه خرده قالبی به شکل گل دار یا هر چیز دیگر باید از قالب های آماده پلاستیکی استفاده نمایید.

منبع:طرز تهیه ژله خرده شیشه با بستنی

طرز تهیه ژله خرده شیشه با بستنی

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
1,436 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3987
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.