رز سانگ

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 10 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 28 دسامبر 2015

جوانه گندم برای چاقی صورت به خاطر داشتن پروتئین‌های گیاهی، خواص آنتی اکسیدانی، چربی‌های سالم و کالری بالا، ماده‌ای طبیعی و بدون عوارض به شمار می‌آید. جوانه گندم هم مصرف خوراکی دارد و هم به صورت ماسک‌های زیبایی استفاده می‌شود.

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

جوانه گندم برای چاقی صورت به خاطر داشتن پروتئین‌های گیاهی، خواص آنتی اکسیدانی، چربی‌های سالم و کالری بالا، ماده‌ای طبیعی و بدون عوارض به شمار می‌آید. جوانه گندم هم مصرف خوراکی دارد و هم به صورت ماسک‌های زیبایی استفاده می‌شود.
داشتن صورتی پر و گرد علاوه بر زیبایی باعث می‌شود شما جوانتر به نظر برسید. شما چقدر به دنبال راه‌هایی برای چاقی صورت بوده اید و آیا نتیجه‌ای هم گرفته اید؟ آیا تا به حال از کاربرد جوانه گندم برای چاقی صورت چیزی شنیده اید، چرا استفاده از جوانه گندم باعث چاقی صورت می‌شود. با ما همراه باشید تا در مورد آن بیشتر بدانید.

جوانه گندم و خواص آن

جوانه‌ها مواد مغذی در گروه سبزی‌ها بوده که دارای مواد مفیدی از جمله: ویتامین‌ها و املاح هستند. اهمیت این موضوع به قدری است که از زمان قدیم تا به امروز مردم جوانه گندم را به صورت سمنو در آغاز بهار در سفره هفت سین قرار می‌دهند و حتی آن را به عنوان یک آیین واجب می‌دانند. جوانه گندم ماده‌ای طبیعی و سرشار از فیبر، پروتئین‌های گیاهی و چربی‌های سالم است. همچنین جوانه گندم دارای مواد معدنی از جمله: منیزیوم، سلنیوم، روی، تیامین، فولات، پتاسیم و فسفر است. همانطور که می‌دانید آنتی اکسیدان‌ها با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد در بدن، بدن را مقاوم کرده و از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌کنند. آنتی اکسیدان‌ها در جوانه گندم به وفور یافت می‌شوند. سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم نقش پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ها را دارند. همچنین جوانه گندم دارای ویتامین ای (Vitamin E) و B است. جوانه گندم همچنین دارای ویتامین آ (A) است که در افزایش بینایی، رشد کودکان، شادابی پوست و سلامت ریه و گلو نقش بسزایی دارد. جوانه گندم علاوه بر چاقی صورت در درمان شوره سر، ریزش مو و همچنین در درمان ناراحتی‌های پوستی و جوش صورت کاربرد دارد. نقش ویتامین ها در جلوگیری از پیری پوست نیز بسیار است.
جوانه گندم برای چاقی صورت
جوانه گندم به سبب داشتن کالری بالا، افزایش سریع وزن را به همراه دارد. لازم به ذکر است این افزایش وزن و چاقی در همه نقاط بدن به ویژه صورت خود را نشان می‌دهد.
ویتامین E و B از جمله ویتامین‌هایی با خاصیت زیبایی و سلامت پوست و همچنین آبرسانی و افزایش آب میان بافتی شدن و در نتیجه چاقی صورت هستند که در جوانه گندم وجود دارند. ویتامین E به عنوان اکسیر جوانی شناخته می‌شود.
جوانه گندم با داشتن پروتئین‌هایی که در خود دارد، گزینه‌ای عالی برای افزایش حجم ماهیچه‌ها است.
خاصیت آنتی اکسیدانی جوانه گندم باعث شده است مصرف این ماده به صورت خوراکی و یا به صورت ماسک زیبایی باعث رفع چین و چروک پوست و جمع شدن آن شده و این عوامل باعث می‌شوند صورتی چاق داشته باشید.

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

جوانه گندم را همراه با سالاد کاهو در وعده‌های غذایی خود به ویژه در وعده شام مصرف نمایید و هم از طعمی که به سالاد شما می‌دهد لذت ببرید و هم شاهد افزایش شادابی و نشاط پوست خود و پرشدن و چاقی صورت خود باشید.
پودر حاصل از جوانه گندم را در ماست ریخته و به میزان دو قاشق از آن را پس از هر وعده غذایی میل نمایید. البته به این نکته هم توجه کنید که خوردن بیش از دو قاشق جوانه گندم و ماست می‌تواند چاقی زیاد را به همراه داشته باشد.
جوانه گندم را همراه با شیر نیز می‌توانید مصرف کنید و مصرف آن را پس از وعده‌های غذایی قرار دهید.
پودر جوانه گندم را می‌توانید به بشقاب غذایتان اضافه کنید.‌
می‌توانید پودر جوانه گندم را در غذای در حال طبخ هم بریزید و نوش جان کنید.
پودر جوانه گندم را با ماست تازه ترکیب کنید تا زمانی که یک خمیر از آن به دست می‌آید. این ماسک را روی پوست صورت خود قرار دهید. اجازه بدهید ۵ الی ۱۰ دقیقه ماسک بر روی پوست بماند. پس از پاک کردن اضافات ماسک، باقی مانده آن را به کمک ماساژ دادن، جذب پوست نمایید و به خورد پوست دهید.
برای تهیه ماسک جوانه گندم همچنین می‌توانید یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم را با نصف موز که کاملا له شده باشد و دو قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کرده و به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست گذاشته و سپس با آب گرم بشویید و پس از مدتی تاثیر جوانه گندم برای چاقی صورت را ببینید.
حرف پایانی

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

در پایان می‌خواهم به نکته مهمی اشاره کنم و آن این است که افرادی با صورت لاغر و بدن چاق نمی‌توانند جوانه گندم مصرف کنند، زیرا جوانه گندم با داشتن سلنیوم و بیوتین اشتها را بالا برده و در نتیجه میل به غذاخوردن بیشتر شده و اضافه وزن صورت می‌گیرد. اما افرادی که هم بدن و هم صورتی لاغر دارند با خوردن جوانه گندم به طور یکنواخت چاق می‌شوند و به خصوص این چاقی خود را در صورت نشان می‌دهد. پودر جوانه گندم همانطور که باعث چاقی می‌شود می‌تواند لاغر کننده هم باشد. اگر به قصد لاغر شدن از آن استفاده می‌نمایید پودر را ده دقیقهقبل از غذا میل نمایید حال آنکه برای چاق شدن مصرف پودر به ده دقیقه پس از غذا موکول می‌شود.

منبع:طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
946 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3989
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.