رز سانگ

معرفی بازی Dota 2 برای کامپیوتر | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 31 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

معرفی بازی Dota 2 برای کامپیوتر

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021

عنوان Dota 2 یک بازی جدید کامپیوتر استراتژیک چند نفره که قابلیت اجرا روی پلتفرم های ویندوز، مک، مایکروسافت و لینوکس رو دارد. این بازی نسخه کامل قبلی این عنوان یعنی Defense of the Ancients می باشد، و اسم 2dota از همین نام برگرفته شده است. که از سال 2003 تا به امروز تغییرات زیادی را داشته، بازی به دو تیم 5 نفره تقسیم میشه و هر تیمی که انشنت گروه مقابل رو از بین ببره برنده مسابقه خواهد بود.

در این بازی بیش از 119 شخصیت یا همان هیرو وجود دارد، که این شخصیت ها به سه گروه استرنج، اَگلیتی و اینتریجنس تقسیم میشوند، که از لحاظ مقاومت، سرعت و قدرت به زیر گروه های دیگر تقسیم خواهند شد. هر کدام از هیروها 4 یا بیشتر از چهار قابلیت را در خود دارند، که در طول مبارزه میتوانید از آنها استفاده کنید. معمولا شخصیت های بازی یا میتوانند دور زن باشند یا نزدیک زن که می بایست هر کدام را در مبارزه های درست بکار ببرید. حالا چه مزیتی میتواند بین دور زن و نزدیک زن وجود داشته باشد و کدام بهتر است؟ بدون شک هیروهای دور زن میتوانند کارایی بیشتری داشته باشند چراکه نیاز به درگیری نزدیک و سنگین تر ندارند به کمک سلاح و قدرتی که در اختیار دارند از فاصله دور به سمت هدف شلیک میکنند. اما هیروهای نزدیک زن باید جنگهای تن به تن را انجام دهند و با سلاح سرد همانند شمشیری که در اختیار دارند با دشمنان مبارزه کنند تا پیروزی حاصل شود البته بازهم به میزان انرژی و لول هیرو بستگی دارد. مپ بازی بطور دقیق به دو قسمت تقسیم شده و هرچیزی که در مپ سمت راست وجود داشته باشد در سمت چپ مپ هم وجود خواهد داشت، و شما به چهار روش مختلف میتوانید با دشمنان خود درگیر شوید که بستگی به انتخاب خودتان دارد.

در طول مسیرها 3 تاور وجود دارد و وظیفه ه آنها از بین بردن بخشی از نیروهای دشمن خواهد بود، در بازی یونیت یا سربازان پیاده نظام وجود دارند که بطور خودکار از جلوی برج سوم هر مسیر شروع به حرکت به سمت اِنشنت دشمن خواهند کرد، شخصیت شما دارای 30 سطح مختلف می باشد که با آپگرید کردن آن میتوانید به قابلیت های جدیدتری دسترسی داشته باشید. حال شاید از خودتان بپرسید که چگونه میشود هیروها را ارتقاع دهیم تا در نهایت به سطح 30 برسند! در جواب باید گفت در بازی باید همین سربازان پیاده نظامی که به سمت شما از مسیرهای مختلف می آیند را از بین ببرید با این کار با از بین بردن هر یونیت یک xp یونیت دریافت خواهید کرد تا رفته رفته سطح شخصیت شما افزایش پیدا کند. هیروهای خود را متناسب با تیم انتخاب کنید بازی را شروع کرده با استفاده از جادوها جنگ های رنگا رنگی را ایجاد کنید وقتی چند هیرو در میدان نبرد روبه روی هم قرار میگیرند برای دفاع از خود انرژی های رنگی پرتاب میکنند که همان قدرت و جادو می باشد و با برخورد این قدرت ها به یکدیگر محیط فوق العاده قشنگ خواهد شد این همان جلوه و افکت های مهیج است که سازندگان روی آن بسیار وقت گذاشته اند.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
578 بار مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4076
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.