رز سانگ

چگونه مورد محبت خانواده ی خود قرار بگیریم | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 10 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

چگونه مورد محبت خانواده ی خود قرار بگیریم

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : یکشنبه 7 ژانویه 2018

 

 

چگونه مورد محبت خانواده ی خود قرار بگیریم

 

4 روش : مشکلات خود را در میان بگذارید.  زمان بیشتری را با یکدیگر صرف کنید.  به خود توجه کنید.     با یکدیگر صادق و صمیمی باشید

 

خانواده یکی از مهم ترین چیزها در دنیا می باشد. گاهی اوقات مشکلاتی در خانواده وجود دارد اما بیشتر اوقات ما عاشق آنها هستیم. در اینجا چند نکته برای راهنمایی به شما وجود دارد که می تواند به شما در برقراری ارتباط بهتر با والدین و خواهر و برادران کمک کند.

 

روش اول : مشکلات خود را با خانواده در میان بگذارید.

 

family members

  1. با افرادی که در خانواده با آنها مشکل دارید صحبت کنید. با صحبت کردن می توانید به خوبی مشکلات خود را بشناسانید و فرصت اصلاح را برای خود و اعضای خانواده فراهم کنید.

 

family

  1. اگر با فردی در خانواده مشاجره و مشکلی دارید می توانید آن را با عضو بی طرف خانواده در میان بگذارید.آنها می توانند با پا در میانی و ارائه ی پیشنهادات و مشاوره های خوب, به رفع مشکل شما کمک کنند.

خانواده

  1. در نظر داشته باشید که در بعضی موارد ممکن است فرد در زندگی اش مشکل دیگری داشته باشد یا دیدگاه خاصی به مسائل داشته باشد. در این موارد شما نباید سعی کنید دیدگاه آنها را تغییر دهید بلکه باید عکس العمل خود را به رفتار آن فرد عوض کنید.آگاهی خود را از مشکل فرد ابراز کنید, اهمیت آنها را تأیید کنید، اما خود را در موقعیت دشمنی با آنها قرار ندهید. اگر آنها مشکلاتی دارند و شما نیز نمی توانید در مشکلات آنها شریک شوید و یا راه حل مناسبی ارائه دهید, سعی کنید مهربانانه و مودبانه با آنها رفتار کنید.

 

روش دوم : زمان بیشتری را با آنها صرف کنید

thinking

  1. به این فکر کنید که همینک چقدر برای خانواده ی خود زمان گذاشته اید. آیا کافی است؟ اگر کافی نیست برای بهتر کردن شرایط و صرف زمان بیشتر با آنها چه کاری باید انجام دهید؟

اعضای خانواده

  1. روی زمان آزاد همه ی اعضای خانواده برنامه ریزی کنید. به پیکنیک بروید , از موزه ای دیدن کنید, به مسابقات ورزشی بروید و … سعی کنید از علایق یکدیگر استفاده کنید و اوقات خوشی را با یکدیگر داشته باشید.

خانواده شاد

  1. با یکدیگر خوش بگذرانید. به موسیقی گوش دهید, مطالعه کنید, فیلم تماشا کنید و با یکدیگر گل کاری کنید. فعالیت های روزمره می تواند راه خوبی برای صرف زمان بیشتر با خانواده باشد. از اخبار به عنوان فرصتی برای گفت و گو با یکدیگر استفاده کنید.

 

 

روش سوم : به خودتان توجه کنید.

بحث خانوادگی

  1. خودتان را بخشی از به وجود آمدن ناسازگاری ها در نظر بگیرید. آیا در برخی موارد سخت گیری می کنید؟ آیا بعضی مسائل را برای خانواده دشوار می کنید؟ آیا به بحث ادامه می دهید؟ آیا نسبت به نگرانی های خانواده احساس مسئولیت نمی کنید؟ اگر چنین است باید به این فکر کنید که چگونه می توانید مشکل را حل کنید.

آیا اعضای خانواده سزاوار رفتار اشتباه شما هستند؟

اشتباهاتی را که در گذشته انجام داده اید بشناسید و سعی کنید دیگر مرتکب آنها نشوید.

improve yourself

  1. رفتار خود را اصلاح کنید. به پیشنهاداتی که اعضای خانواده به شما می دهند گوش دهید و سعی کنید روی حل این مشکلات کار کنید. شاید بخشی از ایراداتی که آنها برای رفتار و اخلاق شما می گیرند صحیح باشد. سخنان آنها را ناخوشایند ندانید. آنها سعی دارند مشکلات شما را به شما بگویند تا شما برای داشتن زندگی بهتر بتوانید آن رفتار را ترک کنید.

 

روش چهارم: صادق و صمیمی باشید

  1. اجازه دهید خانواده شما بدانند که شما قابل اعتماد هستید. در عوض شما هم می توانید از آنها چنین انتظاری داشته باشید. به آنها اعتماد کنید و به آنها نیز اجازه دهید که بتوانند به شما اعتماد کنند.

Avoid gossip

  1. از شایعه پراکنی, دروغ و غیبت کردن بپرهیزید. سعی کنید در مقابل مشکلات بیرونی محکم باشید تا مردم نیز خانواده ی شما را یک خانواده ی متحد و قدرتمند بدانند. افراد زیادی در بیرون خانه ی شما هستند که سعی می کنند زندگی را برای شما دشوار کنند سعی کنید این مسائل را وارد خانه ی خود نکنید.

Show respect

  1. به یکدیگر احترام بگذارید. احترام بگذارید تا دیگران نیز به شما احترام بگذارند. کافیست مسائل ساده ی مودبانه را رعایت کنید تا شاهد تغییر بزرگی باشید. برای مثال هرروز صبح به یکدیگر سلام کنید.

کمک به خانواده

  1. در خانواده مفید باشید. به اعضای خانواده کمک کنید. به عنوان مثال اگر والدین شما هر شب بعد از کار دیر به خانه می آیند سعی کنید شام ساده ای مانند نان و پنیر یا سالاد آماده کنید تا مادر شما مجبور نباشد دوباره شام درست کند. اگر خواهر یا برادر شما در مدرسه موفق نیست به او کمک کنید تا به موفقیت برسد. اگر کسی افراد خانواده ی شما را مورد آزار و اذیت قرار داد, به آنها روش مقابله با آزار و اذیت را نشان دهید. اگر پدربزرگ و مادربزرگ شما مشکلات مالی دارند به آنها کارهایی را که می توانند برای مقابله با مشکلات مالی انجام دهند توضیح دهید.

مستقل بودن

  1. به اندازه ی سن خود سعی کنید مستقل باشید.به عنوان مثال از پدرتان نخواهید که صبح ها شما را از خواب بیدار کند در عوض ساعتی را کوک کنید و بالای سر خود بگذارید. یا انتظار نداشته باشید که پدر و مادرتان مخارج شما را تامین کنند به خصوص اگر بزرگسال هستید.

Love your family

  1. عاشق خانواده تان باشید. عاشق پدر و مادر, خواهر و برادر, پسر عمو دختر عمو, پسر خاله دختر خاله , عمو و عمه , خاله و دایی, مادر بزرگ و پدر بزرگ و …

اگر می دانید چه چیزی آنها را شاد می کند حتما آن کار را برایشان انجام دهید.

 

منبع : چگونه مورد محبت خانواده ی خود قرار بگیریم

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
503 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3988
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.