رز سانگ

نحوه ی استفاده از ابزار Shape در PDFelement | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 31 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

نحوه ی استفاده از ابزار Shape در PDFelement

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 28 دسامبر 2015

 

نحوه ی استفاده از ابزار Shape در PDFelement 

فایل های PDF برای حفظ فرمت اصلی یک سند بسیار عالی هستند، اما تلاش برای ویرایش آنها می تواند کمی دشوار باشد. حتی یک اقدام ساده مانند حذف صفحه می تواند برای شما  دشوار باشد، زیرا برنامه Free Reader Adobe هیچ ابزار ویرایشی ندارد. خوشبختانه، بسیاری از راه حل های رایگان وجود دارد که می توانید از آنها برای ویرایش صفحات PDF خود استفاده کنید. شما می توانید به کمک یک برنامه ی قدرتمند به نام PDFelement فایل های PDF خود را ویرایش کنید. شما می توانید این برنامه را از App Store دانلود کنید. شما می توانید در این برنامه وارد حساب را یگان خود شوید و در فایل PDF خود تغییرات ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم یک آموزش گام به گام و جامع را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه ی آن انجام این کار برای شما بسیار ساده شود. با ما همراه باشید.

مراحل :

آیکون Pen

  1. روی آیکون خودکار ضربه بزنید. این اولین دکمه در بالای صفحه می باشد. با این کار ابزار های مختلفی در پایین صفحه نمایش داده می شود.

آیکون shape

  1. روی آیکون shape ضربه بزنید و نگه دارید. این آیکون سمت راست ابزار eraser قرار دارد. بسته به آخرین شکلی که از آن استفاده شده است این آیکون می تواند به شکل دایره, مربع یا مثلث باشد. با ضربه زدن روی این ابزار آن را انتخاب می کنید, با ضربه زدن و نگه داشتن این آیکون منویی برای شما باز می شود که می توانید از آن طریق شکل, رنگ و تنظیمات ضخامت را انجام دهید.

انتخاب شکل

  1. یک شکل را انتخاب کنید. چهار شکل در بالای پنجره نمایش داده می شود که شما می توانید از میان آنها یک شکل را انتخاب کنید. شما می توانید مستطیل، دایره، خط مستقیم یا فلش را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ

  1. یک رنگ را انتخاب کنید. شش نقطه رنگی وجود دارد که به شما اجازه می دهد رنگ خط را انتخاب کنید. برای انتخاب یک رنگ، روی یکی از نقاط رنگی ضربه بزنید.
ضخامت خط

ضخامت خط

  1. ضخامت خط را تنظیم کنید. زیر شش نقطه ی رنگی در نوار, دو دکمه وجود دارد که ضخامت خط را تنظیم می کند. اگر این دکمه را به سمت راست بکشید, ضخامت خط بیش تر می شود و اگر این دکمه را به سمت چپ بکشید ضخامت کمتر می شود.

شفافیت خط

  1. شفافیت خط را تنظیم کنید. زیر دکمه ی قبلی یک دکمه وجود دارد که شفافیت خط را تنظیم می کند. اگر این دکمه را به سمت چپ بکشید خط کشیده شده بیشتر دیده می شود.

ایجاد اشکال

  1. روی سند ضربه بزنید و بکشید. با این کار اشکال مختلف را می توانید در سند خود ایجاد کنید.

نمایش منو

  1. روی خط شکل ضربه بزنید. با این کار منوی کوچکی با چند گزینه نمایش داده خواهد شد.

گزینه Note

  1. روی Note ضربه بزنید. با این کار یک فیلد متنی نمایش داده می شود که به کمک آن می توانید یادداشت اضافه کنید. اگر می خواهید یادداشت اضافه کنید, آن را در فیلد متنی وارد کنید سپس از گوشه ی سمت راست صفحه روی Done ضربه بزنید.

گزینه Properties

  1. روی Properties ضربه بزنید. منویی برای شما باز می شود که می توانید رنگ جدیدی را انتخاب کنید و ضخامت خط و شفافیت آن را دوباره تنظیم کنید.

گزینه Delete

  1. روی Delete ضربه بزنید. این آخرین گزینه در این بخش می باشد. با این کار شکل حذف خواهد شد.

منبع : نحوه ی استفاده از ابزار Shape در PDFelement

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
780 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4076
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.