رز سانگ

نحوه ی انتقال فایل از کامپیوتر به آیپد از طریق iTunes | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 31 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

 

نحوه ی انتقال فایل از کامپیوتر به آیپد از طریق iTunes

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه فایل ها را از سیستم ویندوز یا مکینتاش به آیپد خود منتقل کنید. شما می توانید این کار را از طریق iTunes، iCloud Drive، مایکروسافت OneDrive و Google Drive انجام دهید.

itunes

 

مراحل :

  1. آیپد خود را به کامپیوتر متصل کنید. یک طرف کابل شارژر آیپد را به یکی از پورت های کامپیوتر متصل کنید و طرف دیگر کابل را به آیپد متصل کنید.
  2. در کامپیوتر خود iTunes را باز کنید.

اگر از شما خواسته شد که iTunes را به روز رسانی کنید, در همان پنجره روی گزینه ی Download iTunes کلیک کنید و بعد از اینکه به روز رسانی کامل شد, کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید.

  1. روی آیکون “Device” کلیک کنید. این آیکون در گوشه ی سمت چپ پنجره ی iTunes قرار دارد. با این کار به صفحه ی آیپد خود منتقل می شوید.
  2. روی زبانه ی File Sharing کلیک کنید. این زبانه در گوشه ی سمت چپ پنجره ی iTunes و در قسمت “[Your Name]’s iPad” قرار دارد. با این کار لیستی از برنامه هایی که در آیپد شما فایل نگهداری می کنند, نمایش داده خواهد شد.
  3. یک برنامه را انتخاب کنید. در ستون برنامه ها و در وسط پنجره ی iTunes, روی برنامه ای که می خواهید فایل را به آن اضافه کنید, کلیک کنید. لازم نیست فرمت فایلی که می خواهید اضافه کنید, حتما با برنامه مطابقت داشته باشد( به عنوان مثال می توانید فایل Microsoft Word را به پوشه ی iMovie اضافه کنید.)

برنامه های Apple’s Pages, Keynote, Numbers, iMovie و GarageBand همه پوشه هایی برای ذخیره فایل دارند, و شما می توانید هر نوع فایلی را در آنها نگهداری کنید.

  1. به پایین صفحه بروید و روی Add File… کلیک کنید. این دکمه در گوشه ی سمت راست صفحه قرار دارد. با این کار File Explorer (Windows) یا Finder (Mac) باز خواهد شد.
  2. یک فایل را انتخاب کنید. روی فایلی که می خواهید آن را به آیپد اضافه کنید, کلیک کنید. ممکن است لازم باشد ابتدا از سمت چپ پنجره به محل ذخیره ی فایل مورد نظر بروید.
  3. روی گزینه ی Open کلیک کنید. این گزینه در گوشه ی سمت راست پنجره قرار دارد. خواهید دید که نام فایل در پنجره ی برنامه, در iTunes نمایش داده می شود.
  4. روی Sync کلیک کنید. این دکمه در سمت راست پنجره ی iTunes قرار دارد. با این کار فایل مورد نظر در پوشه ی برنامه ی انتخاب شده در آیپد اضافه خواهد شد. با این کار شما می توانید در هر زمان که بخواهید, حتی اگر به اینترنت متصل نباشید, فایل را در آیپد باز کنید.

پس از اتمام همگام سازی، می توانید روی Done کلیک کنید تا به صفحه اصلی بازگردید.

 

منبع : نحوه ی انتقال فایل از کامپیوتر به آیپد از طریق iTunes

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
652 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4076
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.