رز سانگ

نحوه ی حذف پلتفرم Labview | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

نحوه ی حذف پلتفرم Labview

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : سه‌شنبه 6 نوامبر 2018

 

 

نحوه ی حذف پلتفرم Labview

LabVIEW (خلاصه شده ی عبارت Laboratory Virtual Instrument Workbench) یک پلت فرم طراحی سیستم و یک محیط توسعه یافته برای زبان برنامه نویسی از Instruments National می باشد. LabVIEW معمولا برای کسب اطلاعات و کنترل ابزار مورد استفاده قرار می گیرد در انواع مختلف سیستم عامل از جمله مایکروسافت ویندوز ، نسخه های مختلف UNIX ، لینوکس و Mac OS X استفاده می شود.

آخرین نسخه LabVIEW , LabVIEW 2014 است که August 2014 منتشر شده است.

LabVIEW

مراحل :

  1. اگر می خواهید نسخه ی جدید این برنامه را نصب کنید یا می خواهید نسخه ی به روز رسانی شده را پاک کنید و از نسخه ی قبلی استفاده کنید, از این روش برای حذف پلتفرم استفاده کنید. اگر می خواهید نسخه ی فعلی خود را پاک کنید, پیشنهاد می کنیم شماره سریال آن را نگه دارید یا از آن در C:\Program Data پشتیبان تهیه کنید تا در صورت لزوم مجددا بتوانید از آن استفاده کنید.

 

  1. اگر از Windows XP/Vista/7/8 استفاده می کنید به Control Panel > Programs and Features > بروید سپس روی National Instruments Software راست کلیک کنید و روی Uninstall/Change کلیک کنید.

در prompt دکمه های Ctrl+A را فشار دهید یا همه ی اجزا را انتخاب کنید و روی گزینه ی Remove کلیک کنید. هنگامی که فرایند حذف نصب تمام شود سیستم مجددا راه اندازی می شود. اگر می خواهید سیستم مجددا راه اندازی شود روی گزینه ی Yes کلیک کنید و اگر می خواهید این کار را بعدا انجام دهید روی گزینه ی No کلیک کنید.

  1. پوشه ی برنامه را حذف کنید. هنگامی که سیستم مجددا راه اندازی شد به C:\Program Data\ بروید و از آنجا پوشه ی National Instruments را حذف کنید.
  2. رجیستری را حذف کنید. اطمینان حاصل کنید که آن پشتیبان تهیه کرده اید, زیرا در این مرحله همه ی فایل ها حذف خواهند شد. دکمه های Win+R را فشار دهید و عبارت regedit را تایپ کنید و دکمه ی Enter را فشار دهید یا روی گزینه ی Run کلیک کنید. به Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\National Instruments بروید و همه ی رمز ها را پاک کنید. سپس سیستم را مجددا راه اندازی کنید. اگر همه ی مراحل را به درستی انجام داده باشید برنامه با موفقیت حذف خواهد شد.

منبع : نحوه ی حذف پلتفرم Labview

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
718 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4097
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.