رز سانگ

پاک کردن لاک از روی لباس | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

پاک کردن لاک از روی لباس

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : چهارشنبه 25 جولای 2018

پاک کردن لکه لاک از روی لباس

پاک کردن لاک از روی لباس

استفاده از لاک ناخن به سه هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می‌گردد، زمانی که چینی‌های دربار از نقره، طلا، سیاه و قرمز برای آرایش ناخن‌هایشان استفاده می‌کردند. البته این لاک‌ها امروزه در هزاران رنگ مختلف وجود دارند. اگرچه لاک‌ها بسیار محبوب خانم‌ها هستند و برای زیبایی ناخن از آن استفاده می‌شود اما اگر روی لباس یا جاهای دیگر مثل پارچه بریزند به دردسری بزرگ تبدیل می‌شوند. غفلت در مورد لاک ریخته شده، آن را به لکه دائمی تبدیل می‌کند. لاک در تماس با لباس به سرعت خشک و سفت می‌شود و در نهایت لکه‌ای زبر و پررنگ از خود به جا می‌گذارد. لاک پس از قرار گرفتن در معرض هوا به سرعت سفت می‌شود پس بهتر است سریعاً لکه ایجاد شده را پاک کنید.
اگر روی لباستان لاک ریخته قبل از انجام هر کاری سریعاً به برچسب شستشوی آن توجه کنید. اگر لباس شما ویژگی‌های بخصوصی مثل الیاف مداکریلیک و تری‌استات دارد، حتماً آن را به خشک‌شویی معتبری ببرید و سعی نکنید خودتان لکه را برطرف کنید. اگر از استون برای پاک کردن این الیاف استفاده کنید لباس سوراخ خواهد شد.

پاک کردن لاک از روی لباس

برای پاک کردن لکه به مواردی از قبیل پارچه، دستمال کاغذی یا حوله سفید نیاز دارید. از کشیدن دست یا پارچه بر روی لکه جدا خودداری نمایید زیرا این کار باعث نفوذ لاک به عمق پارچه شده و لکه را روی لباس پخش می‌کند. چند دستمال کاغذی تمیز را روی سطح صافی بگذارید و لباس را از قسمت لکه شده روی آن قرار دهید. با استفاده از پنبه یا پارچه‌ای آغشته به استون لکه لاک از از قسمت خارج لکه به سمت داخل و مرکز آن پاک کنید، این کار باعث می‌شود تا لکه به قسمت‌های تمیز لباس پخش نشود. در هنگام پاک کردن لباس، با پنبه استونی به قسمت لکه شده ضربه بزنید تا به خوبی تمامی قسمت‌های آن استونی شود. دستمال کاغذی‌های زیر قسمت لکه شده را به دستمال کاغذی‌های تمیز جایگزین کنید و این کار را تا زمان رفع شدن کامل لکه ادامه دهید.

پس از برطرف شدن لکه این قسمت از لباس را با فشار آب گرم بشویید تا استون کاملاً از الیاف آن خارج شود. در صورت باقی ماندن جای لکه، از لکه‌بر لباس استفاده کنید. لباس را طبق دستور بشویید. و اجازه دهید تا در هوای آزاد خشک شود.

منبع:پاک کردن لاک از روی لباس

پاک کردن لاک از روی لباس

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
661 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4094
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.