رز سانگ

یخساز صنعتی چیست؟ | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

یخساز صنعتی چیست؟

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : دوشنبه 26 ژوئن 2023

تولید یخ به اشکال مختلف یکی از مهم­ترین مواردی است که بسیاری از کاربران در محیط‌های مختلفی همچون رستوران‌ها و یا کشتارگاه‌ها به دنبال آن هستند. به همین دلیل شرکت سازآب دستگاهی بنام یخساز صنعتی نیست تولید نموده و به بازار عرضه کرده است تا دیگر نیاز نباشد که در این زمینه نگرانی خاصی داشته باشید. طراحی این یخسازها به گونه ای است که هر کاربری براحتی می تواند طبق نیاز خود این دستگاه را سفارش داده و بعد از پروسه ی تولید تحویل بگیرد.

هر دستگاه یخساز (صنعتی یا نیمه صنعتی) حتما دارای موتورها و کمپرسورهایی هستند که توان بسیار بالایی برای تولید یخ به اشکال گوناگون دارند. انتخاب یک یخساز مدل صنعتی که کیفیت مناسبی نیز داشته باشد از مهم‌ترین مواردی به شمار می‌آید که باید به آن توجه داشته باشید. یخسازهای صنعتی را می‌توان به سادگی مورد استفاده قرار داد. در واقع این امر خود یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بهره‌گیری از چنین محصولاتی محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این یخساز‌های عظیم‌الجثه و بسیار کاربردی با شما متقاضیان گرامی سازآب صحبت کنیم تا براحتی با نحوه ی عملکرد این دستگاه ها آشنایی کافی پیدا کنید.

C:\Users\umet\Desktop\عکس متن\1.jpg

یخسازها اهمیت بسیار بالایی دارند.

اهمیت به‌کارگیری دستگاه یخساز

در نخستین بخش از معرفی یخساز صنعتی باید به این موضوع بپردازیم که واقعاً اهمیت به‌کارگیری چنین محصولات خاصی چه چیزی است؟ از لحاظ تاریخی باید گفت که همواره از یخ به عنوان یک ماده عالی به منظور جلوگیری از فساد مواد مختلف استفاده کرده‌اند. در واقع تا پیش از اختراع یخچال­ها،‌ مردمان مختلف با کمک یخ می‌توانستند مواد غذایی خود را به شکل مناسبی از فساد دور نگه دارند.

با ظهور یخسازهای صنعتی اهمیت این مورد دو چندان شد. امروزه از یخسازهای صنعتی به منظور اهداف مختلفی استفاده می‌شود؛ اما مهم‌ترین گزینه موجود در این زمینه همواره خنک نگه داشتن مواد غذایی مختلف و همچنین رعایت بهداشت برای نگهداری این مواد محسوب می‌شود. به‌عنوان‌مثال، جهت نگهداری مواد خاصی همچون گوشت، مرغ، ماهی و سایر موارد این چنینی‌ در درون باکس­هایی که بدین منظور تولید می­شوند، نیاز به استفاده از یخ هست و بدین منظور وجود یک یخساز عالی بیش از پیش حس می‌شود.

سایر مزایای یخساز صنعتی

علاوه بر گزینه‌های که به آن‌ها اشاره کردیم، به منظور نگهداری برخی از مهم‌ترین محصولات درمانی در مراکز بهداشتی نیز باید به سراغ استفاده از یخساز صنعتی برای تولید یخ مورد نیاز رفت. با توجه به این موارد می‌توان بیان کرد که امروزه بهره‌گیری از یخسازهای صنعتی با توجه به کاربردهای بسیار مهم آن­ها موردی مهم و ضروری به شمار می‌آید که نمی‌توان به هیچ وجه اهمیت آن را انکار کرد.

C:\Users\umet\Desktop\عکس متن\1.jpg

همواره به دنبال یخسازهای باکیفیت باشید.

تولید یخ در اشکال مختلف آسانتر شد

یکی از مهم‌ترین مزایای مربوط به انواع یخساز صنعتی که بیشتر باید در مورد آن صحبت کنیم، امکان تولید یخ با شکل‌های مختلف محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید نمی‌‌توان برای همه کاربردها از یک نوع یخ یکسان بهره برد. به همین دلیل اهمیت دارد که یخسازهای صنعتی دارای توانایی تولید یخ با اشکال مختلف باشند. این یک مورد اساسی به منظور افزایش کلی کارکرد این محصولات است.

از جمله اشکال مختلف یخ که می‌توان با انتخاب یخسازهای صنعتی به آن‌ها دست پیدا کرد، می‌توانیم به مواردی همچون یخ‌های حبه‌‌ای،‌ یخ‌ پودری و یخ پولکی اشاره کنیم. یخسازهایی که توانایی تولید این یخ‌ها را دارند، بهترین محصولات موجود در بازار شناخته می‌شوند و می‌توان انتظار داشت که یخ‌های باکیفیت و با اندازه یکسان را در اختیار ما قرار دهند.

قیمت دستگاه یخ ساز

قیمت یخساز صنعتی رابطه مستقیمی با میزان ظرفیت تولید یخ آن دستگاه در طول بیست و چهار ساعت دارد. به عنوان مثال، یک یخساز پولکی خاص که می‌تواند در طول بیست و چهار ساعت بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم یخ تولید کند،‌ طبیعتاً‌ قیمتی بیشتر از یخسازی که دارای توان پایین‌تری است، دارد. حدود قیمت دستگاه‌های یخساز از 20 میلیون تومان آغاز و تا 14 میلیارد تومان برای یخسازهای قالبی با ظرفیت 5000 تن ادامه دارد.

خوشبختانه امروزه با وجود شرکت‌هایی همچون سازآب، قیمت کلی این محصولات به شکل مناسبی پایین آمده است و دلیل آن استفاده از متریال با کیفیت و افزایش تولید داخلی در گستره وسیع می باشد. بنابراین حتی کاربرانی که بودجه پایینی دارند نیز می‌توانند به سراغ خریداری این محصولات بی‌نظیر بروند. خرید یخساز را نباید یک نوع هزینه در نظر گرفت؛ زیرا با گذشت زمان هزینه پرداخت شده به دلایلی همچون صرفه‌جویی در زمان به طور کامل جبران خواهد شد، البته این امر تنها زمانی صحت دارد که یخساز خود را تنها از مراکز معتبری همچون سازآب خریداری کنید.

مهم‌ترین تفاوت بین یخسازهای صنعتی و فریزرها

مورد دیگری که در زمینه آشنایی با یخساز صنعتی باید به آن اشاره کنیم،‌ تفاوت بین این محصولات و فریزهای صنعتی است. اگرچه هر دوی این محصولات اهمیت بسیار بالایی دارند؛‌ اما در هر صورت می‌توان یک سری تفاوت‌های ویژه را نیز در آن‌ها به خوبی مشاهده کرد.

مهم‌ترین تفاوت بین یخسازهای صنعتی و فریزها را می‌توان مربوط به روند تولید یخ در آن‌ها دانست. در فریزهای صنعتی معمولاً محل بسیار کوچکی تعبیه شده است که با کمک آن می‌توان حجم بسیار کمی از یخ را تهیه کرد. نباید فراموش کنیم که کاربرد اصلی فریزها تولید یخ نیست و از آن‌ها به منظور نگهداری طولانی مدت مواد غذایی بهره می‌برند.

این در حالی است که با خریداری یک یخساز صنعتی می‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت تهیه یخ‌های مختلف با اشکال گوناگون داشته باشید. یخسازهای صنعتی فقط به منظور تولید یخ طراحی شده‌اند و در این کار بی‌نظیر هستند.

بنابراین اگرچه نمیتوان از اهمیت بسیار بالای فریزرهای صنعتی در محیط های گسترده ای همچون آشپزخانه های صنعتی چشم پوشی کرد؛ اما به هر حال هر وسیله‌ای به منظور انجام یک عملیات خاص طراحی شده است و باید به این عملکرد دقت داشته باشیم؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که جهت تولید یخ های مختلف با ظرفیت های مناسب، تنها به دنبال خریداری یخسازهای صنعتی خاصی باشید که بتوانند به نیازهای شما عزیزان در این زمینه پاسخ دهند.

C:\Users\umet\Desktop\عکس متن\1.jpg

توان بالای یخساز، مشخصه مهم این دستگاه می باشد

از شرکت سازآب یخساز صنعتی را با خیال آسوده خرید کنید

تنوع بسیار زیاد دستگاه های یخساز صنعتی در بازار موجب شده است تا برخی از کاربران در زمان انتخاب این محصولات دچار سردرگمی شوند و نتوانند گزینه مدنظر خود را به راحتی پیدا کنند. از آنجایی که اهمیت بهره گیری از یخسازها قابل انکار نیست، تیم سازآب در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است.

شرکت مهندسی سازآب به عنوان بزرگ ترین عرضه کننده و تولید کننده یخسازهای صنعتی در کشور شناخته می‌شود. بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز به ما این امکان را داده است که برخی از برترین یخسازهای صنعتی موجود در ایران را به تولید برسانیم و‌ آن‌ها را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران خود قرار دهیم.

اگر از جمله کاربرانی هستید که به کمتر از بهترین راضی نمی‌شوید، سازآب در کنار شما است. با انتخاب سازآب می‌توانید از پشتیبانی بی‌نظیر ما بهره‌مند شوید. ما به شما عزیزان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که کلیه محصولات سازآب از کیفیت برتر برخوردار هستند و با عمر طولانی خود،‌ بهترین نتایج را در اختیارتان قرار می‌دهند.

بنابراین با انتخاب یخساز صنعتی سازآب به جستجوی خود برای پیدا کردن بهترین یخساز موجود در بازار پایان دهید و از مزایای بی‌نظیر این یخسازهای عالی و باکیفیت بهره‌مند شوید. رضایت خاطر شما کاربران گرامی همواره اولویت ما در شرکت سازآب است.

C:\Users\umet\Desktop\عکس متن\1.jpg

یخسازها یک راه عالی برای تولید یخ هستند.

راهنمای خرید دستگاه یخساز صنعتی

وقتی صحبت از تولید یخ به شکل مناسب و سریع می‌رسد،‌ بی شک استفاده از یخساز صنعتی بهترین راهکار برای تولید یخ در ابعاد و شکل مورد بنظر می رسد. این یخسازها با ساختار بی‌نظیر خود این اختیار را به ما می‌دهند که یخ‌ها را با اشکال مختلفی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کرده و از آن‌ها استفاده کنیم.

یک یخساز صنعتی باید به نحوی ساخته شده باشد که حتی در صورت فعالیت به شکل مداوم نیز هیچ‌گونه مشکلی برای کاربران ایجاد نکند. اگر به دنبال بهترین یخسازهای صنعتی موجود در بازار هستید، سازآب در کنار شماست. ما به عنوان برترین تولید‌کننده و عرضه کننده انواع یخسازهای صنعتی مفتخریم که این محصولات را با نازل‌ترین قیمت ممکن به کاربران گرامی خود ارائه کنیم.

انواع یخسازهای صنعتی در یک دسته بندی کلی عبارتند از: قالبی، حبه ای، پودری، پولکی و یخسازهای مخصوص بتن. پرکاردترین نوع یخساز صنعتی مدل پولکی و گرانترین آنها نمونه های قالبی هستند. یخسازهای خارجی وارداتی چنانچه از ایتالیا وارد شده باشد خیلی گران هستند و چنانچه از چین وارد شده باشند هم رده یخسازهای ایرانی قیمت دارند.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
266 بار مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4165
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.