رز سانگ

خاصیت قهوه سبز | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 10 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

خاصیت قهوه سبز

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : یکشنبه 24 دسامبر 2017

خواص و مضرات قهوه سبز

میلیون ها نفر آن را به عنوان داروی معجزه آسای قرن می‌شناسند و باعث خوشحالی بسیاری از افرادی شد که هر روز با اضافه وزن خود دست به گریبانند.مطمئن هستم که از قرص‌های مختلف لاغری خسته شده‌اید که قول‌های بسیاری به شما می‌دهند اما هیچ کدام را برآورده نمی‌کنند. پس به شما می‌گویم که چه انتظاراتی باید از دانه قهوه سبز داشته باشید.

چه انتظاری باید از دانه قهوه سبز داشته باشیم؟
چربی سوزی قوی، کاهش اشتهای موثر، سریع الاثر و نتیجه ثابت شده، کاهش وزن باور نکردنی، انرژی دهنده در طول روز و بدون اثرات منفی. دانه قهوه سبز تاثیرگذارتر از دیگرمحصولات است. بیشترمحصولات موجود در بازار عصاره‌شان را از مواد دیگر شیمیایی می‌گیرند. این کار را برای کم کردن هزینه‌شان انجام می‌دهند اما تاثیر گذاری‌شان را نیز کاهش می‌دهند.

دانه قهوه سبز توسط پزشکان نیز توصیه می‌شود، به شرطی که به موارد زیر توجه کنید:

۱.بیشتر از ۹کیلوگرم هر ماه وزن از دست ندهید.

۲.غذا خوردن را فراموش نکنید. حداقل روزی ۳ وعده غذا بخورید.

۳.ورزش سبک خود را ادامه دهید و آن را زیاد نکنید.

فواید قهوه سبزبرای سلامت و تندرستی

خاصیت قهوه سبز

قهوه سبز فواید بسیاری دارد. قهوه سبز برای کاهش وزن در روندی سالم و بدون مضرات کار خود را انجام می‌دهد.مقدار بالای کلوروژنیک اسید در قهوه سبز به کم شدن چربی بدن توسط افزایش سوخت و ساز بدن و استفاده از چربی ذخیره شده در بدن کمک می‌کند.

تحقیقات بسیار زیادی روی عصاره قهوه سبز انجام شده است که به عنوان یک رژیم های لاغری ، رژیم های چاقی – مهم برای کاهش وزن شناخته می‌شود. این تحقیقات نشان دادند که کلوروژنیک اسید موجود در قهوه سبز ۴۵درصد به کاهش جذب چربی‌ای که در غذای مصرفی وجود دارد و تحریک متابولیسم کمک می‌کند.

آنتی اکسیدان اصلی در عصاره قهوه سبز یعنی اسید کلوروژنیک، در آزاد شدن آنزیم G6P به وجود می‌آید که به طور محسوسی در تعادل قند خون نقش اساسی ایفا می‌کند، در نتیجه برای دیابتی‌ها دریافت این مکمل می‌تواند مفید باشد. همچنین دیابتی‌ها می‌توانند از کاهش وزن‌شان که با استفاده از قهوه سبز به وجود می‌آید فواید زیادی ببرند.

اسید کلوروژنیک، ترکیب اصلی قهوه سبز،یک آنتی اکسیدن طبیعی بسیار قوی است که با رادیکال‌های آزاد موجود در خون می‌جنگد. تاثیر آن روی روند پیری و بهتر شدن جریان خون و سفت شدن ماهیچه‌ها است. این تنها یکی از دلایلی است که این تحقیق بسیار جالب است.

بر اساس تحقیقاتی که در مورد چاقی، بیماری دیابت و مشکل در سوخت وساز بدن انجام شده است، قهوه سبز اولین ماده‌ای است برای کاهش وزن که سر قول‌های خود ایستاده است. در یک تحقیق که اخیرا در روزنامه تایمز ایالات‌متحده به چاپ رسید، داوطلبانی که قهوه سبز را مصرف می‌کردند به مدت ۱۲ هفته مورد بررسی قرار گرفتند.

آنها به طور میانگین ۵/۸ کیلوگرم وزن کم کردند.این مقدار ۱۶درصد از کل چربی بدن‌شان و۵/۱۰درصد از کل وزن​شان بود. اما بخش جالب توجه جریان این بود که این داوطلبان هیچ تغییری در روند زندگی و تغذیه روزانه‌شان ندادند. تکرار می‌کنم این افراد ۵/۸ کیلوگرم را بدون گرفتن رژیم و ورزش اضافه بر برنامه عادی‌شان، کم کردند.

تا امروز، دانه‌های قهوه سبز، تاثیرگذارترین سلاح در مبارزه با چاقی و کمک به کاهش وزن هستند. امکان ندارد بتوانید راه حل دیگر بهتری برای کاهش وزن خود پیدا کنید.

چگونه عصاره قهوه سبز بر کاهش وزن تاثیر می‌گذارد؟
عصاره قهوه سبز از جذب شدن قند درون نشاسته غذاها جلوگیری می‌کند همچنین کالری دریافتی را به خصوص بعد از خوردن غذا کاهش می‌دهد. از طریق جلوگیری از جذب گلوکز، هم BMIو هم چربی بدن کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین اسید کلوروژنیک از جذب چربی در روده جلوگیری می‌کند و متابولیسم چربی را در کبد افزایش می‌دهد.

دانه قهوه سبز اشتها را کم می‌کند، متابولیسم را افزایش می‌دهد و چربی سوزی را سریع‌تر می‌کند. با سوزاندن چربی، عضلات​تان به طور طبیعی بیشتر مشخص می‌شوند و البته قهوه سبز به دفع سموم بدن کمک می‌کند.

منبع:خاصیت قهوه سبز

خاصیت قهوه سبز

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
548 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3987
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.