رز سانگ

چند نکته کلیدی برای داشتن دفتر کار بهتر | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 10 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

چند نکته کلیدی برای داشتن دفتر کار بهتر

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : پنج‌شنبه 21 می 2020

این مقاله برای کسانی است که می‌خواهند با هزینه‌ای مناسب دفتر کاری شیک و امروزی داشته باشند. شاید این مقاله بتواند به آن‌ها در این زمینه کمک شایانی کند. بدیهی است که داشتن یک دفتر کار مناسب نقش اساسی در رونق کسب و کار داشته و بر روحیه کارمندان نیز اثر مثبت می‌گذارد. مشتریان اولین ارزیابی خود از وضعیت شما را درباره محیط کسب و کارتان انجام می‌دهند و به خوبی درباره‌ی آن قضاوت می‌کنند.

یک دفتر کثیف و محقر خبر از رونق کسب و کار نخواهد داد و همین مسئله ممکن است حتی مشتری را از معامله منصرف سازد.

 

فاصله‌ها را کم کنید

یکی از مشکلات همیشگی دفاتر کاری مواجه آن ها با مسئله کمبود جاست. متراژ‌ها به دلیل هزینه بالا جوابگوی پرسنل نیستند و چیدمان اتاقی موجود با محدودیت‌های فراوانی روبروست. داکت کشی و رساندن شبکه به هرمیز و تامین نور برق آن نیز معضلی بزرگ است که نمی­توان آن را نادیده گرفت.

یکی از بهترین راه‌کارها استفاده از پارتیشن شیشه ای سکوریت است. شما ابتدا یک نقشه کامل که پاسخگوی نیازهای چیدمان‌تان است را تهیه می‌کنید. سپس بر اساس آن اقدام به تقسیم فضا کرده و کار را شروع می‌کنید. دیواره‌های ثابت شیشه‌ای نقش دیوارهای بتونی و سیمانی یا آجری سابق را ایفا کرده و به خوبی و مساحت کم فضا را تفکیک می‌کنند.

قظر دیوارهای شیشه‌ای به همراه فریم‌های آنان کمتر از چند سانت بوده و فضا را افزایش می‌دهد. برای داکت کشی و تامین برق نیز مشکلی ندارید و هر جایی از شیشه را که نیاز به سوراخ کردن دارید قبل از ساخت شیشه تعیین می‌کنید تا آن در شیشه سکوریت تعبیه شود.

هر جایی که نیاز به جدا کردن فضا از دیگر قسمت‌ها دارید باز دیواره‌های شیشه سکوریت پارتیشن به کمک شما آمده و مانند یک دیوایدر آن را جدا می‌کند. هر قسمت را که نیاز دارید نیز می‌توانید درب شیشه‌ای تعیبه کرده و به راحتی آن را باز و بسته‌کنید.

روحیه کارمندان را افزایش بدهید، حریم خصوصی را نگه دارید، نظارت را بیشتر کنید!

همه‌ی این کارها با پارتیشن شیشه سکوریت ممکن است! دو برند مطرح سوئدی اسکانیا و ایکیا در سال 2005 طی تحقیقاتی که یک موسسه نظر سنجی  منابع انسانی برای آنان انجام داد ، متوجه شدند نزدیک به نیمی از کارکنان به فضای کاری خود علاقه‌ای نداشته و آن را کسل کننده می‌دانند. آن­ها با کمک مشاورین روانشناسی کار خود به این نتیجه رسیدند که می‌توانند با کمک پارتیشن شیشه‌ای تغییر اساسی در محیط کار ایجاد کنند. آن‌ها بیشتر نقاطی از محیط کار را که امکان استفاده پارتیشن شیشه سکوریت بود را تغییر دادند. نتیجه جالبی بدست آمد. 80 درصد کارکنان در نظرسنجی بعدی از محیط جدید راضی بودند و 65 درصد آنان این تغییر را مناسب ترین حالت ممکن دانستند.

شما در واقع با نصب پارتیشن شیشه ای سکوریت بر حریم خصوصی افراد هنگام کار می افزایید و آنان را در حریم امنی قرار می‌دهید. شیشه عایق خوبی برای صداست در نتیجه حریم هم امن می‌ماند.

نکته دیگر آن که شفافیت فضا باعث می‌شود که کار پنهانی ، زد و بند ، سازش با رقیب و .. کمتر صورت بگیرد در واقع با نصب یک شیشه سکوریت پارتیشنی شما ضریب نظارتی خود را افزایش داده و کارکرد کارکنان را نیز افزایش می‌دهید.

 

یک بیلبورد در محل کار نصب کنید!

تعجب نکنید اگر محل کار خود را با پارتیشن شیشه سکوریت تجهیز کردید می توانید یک بیلبورد در محل کار داشته باشید. شما لوگو، اسلوگان، لوگوی برندها ، جملات انگیزشی و یا هر چیزی که بخواهید را می‌توانید به صورت سند بلاست بر روی شیشه سکوریت حک کنید تا همیشه در جلوی چشمان شما و مشتریان‌تان باشد.

جلوه‌ای که این کار به دفتر شما می‌دهد بسیار بی‌نظیر بوده و فضایی متفاوت ایجاد می‌کند. ابهت یک لوگو بر روی دیواره‌های محل کار تاثیری دارد که در بیان نمی‌گنجد.

 

دخالت دست را به حداقل برسانید!

وقتی پارتیشن شیشه سکوریت نصب می‌کنید پرستیژ محل کار را افزایش داده‌اید حالا اگر در این محل به جای درب‌های معمولی درب شیشه سکورتی اتوماتیک نصب کنید دیگر کاری حداکثری انجام داده‌اید.

درب اتوماتیک شیشه ای میرال به آسان و با چندین سنسور حرکت را دیده و درب را باز و بسته می‌کند. دخالت دست و تماس آن با سطوح به کمترین میزان خود رسیده و در نتیجه انتقال ویروس‌ها و باکتری‌ها به پایین‌ترین شکل ممکن می‌رسد.

درب شیشه برقی بیشترین سازگاری را به لحاظ استراکچر و ساختاری با پارتیشن شیشه‌ای داشته و می‌تواند به بهترین شکل ممکن با آن سازگار شود.

درب اتوماتیک هوشمند با باز و بسته شدن به موقع از هدر رفت انرژی به خوبی جلوگیری می‌کند و مسیر خروج هوای تولید شده را مسدود می‌سازد.

عایق بودن در برابر آلاینده‌های محیطی و گرد و غبار نیز از کارایی‌های درب اتوماتیک شیشه‌ای است. میلیون‌ها ذره‌ آلاینده در هر محیطی وجود دارد و این درب‌های اتوماتیک با باز و بسته شدن محدود از ورود آنان به خانه جلوگیری می‌کنند.

چند توصیه کوتاه

اگر واحد اداری شما قبلا مسکونی بوده‌ است، حتما با نصب شیشه حمام فضای حمام را به فضایی با کاربرد انبار تبدیل کنید. اگر واحد اداری شما نقاطی دارد که به امنیت فراوانی نیاز دارد بهترین گزینه شیشه لمینت است. این شیشه ضدگلوله به راحتی مانع امنی برای هر محیطی ایجاد کرده و آنان را از گزند بزه‌کاران امن می‌دارد.

کرکره آلمینیومی نه تنها یک حفاظ مناسب برای ساختمان شماست، بلکه آن را از گزند آتش ، رطوبت و توفان نیز باز می‌دارد.تنوع رنگ سازگاری کاملی بین نما و کرکره آلومینیوم هوشمند برقرار می کند.

شیشه بالکن یکی از بهترین گزینه‌ها برای واحد شماست از آن غافل نشوید. هم متراژ شما را افزایش می‌دهد. هم کاربرد بالکن را بیشتر می کند و هم از ورود گردو غبار و خروج هوای مطبوع داخل جلوگیری می‌کند. ضمن آن که جلوه‌ای مناسب به نمای ساختمان بخشیده و با هر نوع نما نیز هارمونی دارد. نکته مهم آن که منظره روبرو را نیز حفظ می کند.

کلام آخر

شماره تلفن 45136-021 مرکز تماس گروه صنعتی رامادُر با  ربع قرن سابقه و تجربه انجام چند ده‌هزار پروژه انواع محصولات شیشه سکوریت قطعا مشاور و راهنمای خوبی برای شماست!

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
609 بار مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3987
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.