رز سانگ

قالیشویی ازگل | محاسبه هزینه قالی و مبل شویی | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
پنج شنبه 30 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

نظافت فرش و مبل از جمله عواملی است که نشان دهنده تمیزی یک خانه است. اغلب اوقات، حتی با وجود تمیز بودن خانه‌های ما، یک فرش یا مبل کثیف ، به کل خانه فضایی نامرتب و زشت می دهد. علاوه بر این، کنه ها، میکروب ها و گرد و غبار انباشته شده روی فرش می توانند باعث برخی از بیماری های آلرژیک شوند. قالیشویی ازگل شریف اوغلی که یک قالیشویی در محله ازگل شمال تهران است ، چاره این مشکل می باشد.

این شرکت که خدمات قالیشویی حرفه ای در ازگل را ارائه می دهد،در تمام فرآیندهای نظافت و شست شو بر رضایت صددرصدی مشتری متمرکز است و کیفیت کار را تضمین می کند.می توانید فرش ها و مبل های خود را برای شست و شو و نظافت به این قالیشویی بسپارید و به صورت تمیز و نو و حتی تمیز تر از روز اول تحویل بگیرید.

شماره های تماس شرکت قالیشویی ازگل شریف اوغلی :

  • 44846990
  • 44719172
  • 44321679
  • 44952036

قالیشویی ازگل شربت اوغلی نیز یک قالیشویی خوب دیگر در منطقه ازگیل تهران است که دارای کلیه تجهیزات مورد نیاز و بروز برای شست و شوی مبل و قالی می باشد و از کادری مجرب برای این کار استفاده می کند.

شماره های تماس شرکت قالیشویی ازگل شربت اوغلی :

  • 44315745
  • 46013189
  • 44043110

محاسبه هزینه قالی و مبل شویی چگونه است ؟

هزینه قالی و مبل شویی جزو اولین موضوعاتیست که در هنگام انتخاب قالیشویی خوب در ازگل ممکن است به آن توجه کنید.چرا که قیمت مقرون به صرفه دغدغه ی بسیاری از افرادیست که می خواهند وسایلی مانند پرده ، مبل یا قالی خود را برای شست و شو به یک شرکت قالیشویی بسپارند.

برای تعیین هزینه ها ، باید فرایند محاسبه هزینه قالی و مبل شویی توسط شرکت انتخابی شما انجام شود.

محاسبه هزینه قالی شویی با توجه به نرخ اتحادیه حساب می شود ، همچنین مواردی از جمله این که آیا علاوه بر شست و شو کارهای دیگری مانند از بین بردن رنگ یا ترمیم فرش باید انجام گیرد یا نه ، روی قیمت تمام شده شست و شوی قالی تاثیر گذار خواهد بود.

مورد دیگری که در محاسبه هزینه قالی شویی در نظر گرفته می شود نوع قالی است ، برای مثال هزینه شست و شوی قالی های دستباف بیشتر از قالی های ماشینی است.علت این امر حساسیت این قالی ها است که هر مواد شوینده ای را نمیتوان برای آن ها بکار برد و نیازمند دقت و مراقبت بیشتری در زمان شست و شو هستند.

محاسبه هزینه مبل شویی نیز با توجه به تعداد نشیمن مبل انجام می شود ، تعداد کوسن های مبل نیز بر محاسبه هزینه مبل شویی تاثیر دارد ، طبیعی است که مبل و کوسن بیشتر قیمت های شست و شوی تمام شده ی بیشتری دارند.

مورد دیگری که در محاسبه هزینه مبل شویی دخیل است ، جداشوندگی تشک و پشتی از مبل است ، در برخی از مبل ها امکان جدا کردن تشک و پشتی از مبل وجود دارد که در این مبل ها به دلیل شست و شوی پشت تشک و مبل ، هزینه ی تمام شده بیشتر خواهد بود.

جنس مبل و نیاز به لکه بری نیز بر روند محاسبه هزینه مبل شویی تاثیر گذار هستند.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
576 بار مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4076
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.