رز سانگ

بیوگرافی بیژن حیدری | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
جمعه 10 فروردین 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

بیوگرافی بیژن حیدری

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : پنج‌شنبه 21 دسامبر 2017

انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور دربی شماره 85 پایتخت جذابیت های خاص خود را دارد، جراح ارتوپدی که زندگی پرتلاطم و پرتلاشی را پشت سر گذاشته تا این شخصیت آرام را از خود به نمایش بگذارد. حیدری درحالی به عنوان داور دربی برگزیده شده که چند مسابقه قبلی را علیرضا فغانی سوت زد و حالا یک چهره جدید را در میانه زمین استقلال و پرسپولیس خواهیم دید. داوری که انگیزه زیادی از او می رود که در مهم ترین مسابقه داخلی، عملکرد خوبی برجای بگذارد و بتوانداز این مسابقه برای خود به عنوان یک سکوی پرتاب بزرگ استفاده کند.

دو برادر تحصیلکرده

بیژن حیدری متولد 30 تیر 1359 در اسد آباد همدان است؛ او داوری را به طور همزمان با برادرش آغاز کرد. وقتی که پیام 13 ساله بود و بیژن 20 سال سن داشت. دو برادر اسد آبادی آرام آرام پله های ترقی را همزمان سپری کردند و در نهایت هردو در سال 2015 به عنوان داور بین المللی انتخاب شدند. در سال 2017 نیز هردو در لیست الیت آسیا قرار گرفتند. دو برادر تحصیلکرده با وجود اینکه 7 سال با هم اختلاف سنی داشتند؛ اما همیشه با هم تمرین می کردند و اکثر امور خود را با هم انجام می دادند.

گریه بعد از نمره زیر 19
برادران حیدری تحصیلات خود را هم تا مدارج بالا پیگیری کردند. با این حال پیام حیدری فوق لیسانس گرفت و بیژن حیدری با اخذ مدرک دکترا جراح متخصص ارتوپد شد. بیژن حیدری مدتی به ریاست بیمارستان قائم اسدآباد رسید و اکنون نیز عضو هیات علمی دانشگاه همدان است. نکته جالب بیژن حیدری هیچ وقت نمی توانست در دوران تحصیل قبول کند تا نمره یک درسش پایین تر از 19 باشد!
حتی نزدیکانش می گویند که چندین بار وقتی نمره‌اش پایین آمده به گریه افتاده و آن را یک ناکامی بزرگ برای خود دانسته است.

ماجرای کوچه داور خیز

بیوگرافی بیژن حیدری

برادران حیدری در شهری کوچک به نام اسد آباد متولد شدند. آنها در همان محله ای متولد شدند و زندگی کردند که منوچهر نظری داور فوتسال و کمک داور سابق فوتبال در آن حضور داشت. نظری و برادران حیدری در یک کوچه زندگی می کردند، کوچه ای که کاملا داور خیز بود و 3 داور بزرگ را به فوتبال ایران داد. اگرچه نظری زودتر به تهران منتقل شد و به واسطه کارمندی بانک رفاه باید در پایتخت زندگی را ادامه می داد.

دکتری خوش برخورد

داوری که قرار است فردا دربی پایتخت را سوت بزند، یکی از پزشکان خوش برخورد استان همدان است. نزدیکانش می گویند به قدری با مردم خوب رفتار می کند که تابه حال حتی یک مورد دلخوری و شکایت از سوی عموم از حیدری صورت نگرفته است. به طور کلی حیدری در خانه هم شخصیت آرامی دارد و معمولا با آرامش با مسائل برخورد می کند. آرامشی که در داوری اش تاثیر مستقیمی دارد و با آسودگی بیشتری می تواند در زمین سوت بزند. از سوی دیگر او هرگز انسان حساسی نیست و برخورد منطقی را به هرچیزی ترجیح می دهد. جالب اینکه برای تمرین کردن وقت زیادی را صرف می کند و برای کارش ارزش زیادی قائل است.

منبع:بیوگرافی بیژن حیدری

بیوگرافی بیژن حیدری

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
661 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 3987
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.