رز سانگ

مراقبت از پوست و مو در زمستان | رز سانگ

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شنبه 1 اردیبهشت 1403
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام در حسرت ماه
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ چارتار به نام دریا کجاست
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود آهنگ جواد سنگونی به نام امام
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود ورژن پیانو آهنگ یوسف زمانی به نام پریزاد
دانلود آلبوم جدید سیروان خسروی بنام مونولوگ
سیروان خسروی - مونولوگ

مراقبت از پوست و مو در زمستان

دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاریخ : دوشنبه 24 دسامبر 2018

 

مراقبت از پوست و مو در زمستان

 

هوای سرد زمستان می تواند به پوست و موی شما آسیب وارد کند. در این مقاله چند نکته برای محافظت از پوست و موی شما در برایر سرما ذکر شده است. با این کار نه تنها ظاهر زیباتری خواهید داشت بلکه از بروز زود هنگام نشانه های پیری در پوست جلوگیری خواهد شد.

 

 

مراحل :

لباس زمستانی

لباس زمستانی

  1. از سر تا پا لباس بپوشید. سعی کنید در زمستان حتما از دستکش استفاده کنید تا پوستتان خشک نشود. دستکش های ضد آب بهتر هستند زیرا از رسیدن برف به پوست دست جلوگیری می کنند. حتما کلاه بپوشید تا از خشک شدن موهایتان جلوگیری شود. قرار گرفتن در معرض هوای سرد می تواند رطوبت مو را از بین ببرد و باعث آسیب بیشتر آن شود. هم چنین بهتر است برای گرم نگه داشتن گردن و قفسه سینه خود از شال گردن استفاده کنید.

 

  1. سعی کنید هوای داخل خانه را گرم نگه دارید اما بیش از حد داغ نکنید. اگر درجه حرارت داخل بسیار گرمتر از بیرون باشد، پوست شما تحریک می شود و زمانی که از خانه به بیرون می روید مویرگ های شما آسیب می بینند. سعی کنید در منزل جوراب بپوشید و پاهای خود را گرم نگه دارید اگر پاهایتان بیش از حد سرما زده شود پوست آن آزرده می شود.

در زمستان زیر دوش آب داغ نروید زیرا باعث می شود رطوبت طبیعی بدن و موهای شما از بین برود.

بهتر است دما را از داغ به ولرم تغییر دهید.

شامپو

شامپو

  1. شامپوهای زیادی وجود دارند که در فصل زمستان موهای شما را قوی و سالم نگه می دارند. مو در فصل زمستان خشک، ضعیف و شکننده می شود، اما اگر شما درمان صحیحی را پیش بگیرید، از به وجود آمدن یک مشکل جدی برای مو هایتان جلوگیری می کنید. به دنبال شامپو هایی که هدفشان محافظت و مراقبت از موهای شما است، باشید. اطمینان حاصل کنید که شامپویی که انتخاب کردید مرطوب کننده تر از شامپویی است که به طور معمول استفاده می کردید.

 

  1. پوست در آب و هوای سرد خشک تر می شود، به خصوص اگر در مجاورت باد قرار بگیرد. به دلیل وجود باد رطوبت پوست سریع تر تبخیر می شود و پوست برای محافظت, نمی تواند به مقدار کافی چربی تولید کند. سعی کنید از یک مرطوب کننده قوی استفاده کنید. سعی کنید هر روز قبل از خارج شدن از منزل کرم مرطوب کننده استفاده کنید. قبل از رفتن به رختخواب، صورت خود را بشویید و آن را از آرایش و آلودگی ها پاک کنید.

 

  1. توجه خود را به لب هایتان افزایش دهید. هر روز قبل از اینکه از منزل خارج شوید از چرب کننده ی پوست لب استفاده کنید. شما همچنین می توانید از اسکراب لب استفاده کنید و آن را به راحتی روی لب هایتان ماساژ دهید و پوست را مرطوب کنید.

 

.6. هر زمان از روز که احساس کردید لازم است از کرم روزانه استفاده کنید. این کار بسیار مهم است و پوست شما را از خشک شدن حفظ می کند.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
707 بار مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 4077
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.